قدردانی عضو شورای شهر ابرکوه از تامین کنندگان دستگاه اکسیژن ساز

ابرکوه (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه از تامین کنندگان دستگاه اکسیژن ساز جهت بیمارستان ابرکوه قدردانی و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی عضو شورای شهر ابرکوه از تامین کنندگان دستگاه اکسیژن ساز

در پی اعلام نیاز عسکرنژاد رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) به دستگاه اکسیژن ساز 400 لیتری برای بیماران مبتلا به کرونا، این دستگاه با پیگیری‌های مکرر برخی همشهریان بزرگوار ابرکوهی در تهران، از جمله حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی فلاح زاده و سردار محمدرضا فلاح زاده تأمین شد.

محمدجواد معماریان عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه، اظهار کرد: مردم ابرکوه با شنیدن خبر نیاز بیمارستان به دستگاه اکسیژن ساز، وارد میدان شده و با راه اندازی کمپین و پویش‌های مختلف اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای خرید این دستگاه کردند که جای تشکر دارد.

لازم به ذکر است ضمن رایزنی های این بزرگواران با سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج کشور و سردار غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور، دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری به شهرستان اختصاص یافت و به زودی در بیمارستان ابرکوه مستقر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شایسته است در همین زمینه از تلاش‌های دکتر عسکرنژاد رئیس بیمارستان ابرکوه و همچنین تمامی مردمی که در راستای جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه همراهی کردند، قدردانی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه ادامه داد: امید است با اضافه شدن این دستگاه به سیستم درمان شهرستان، شاهد بهبود بیماران کرونایی باشیم و شهروندان نیز با رعایت هر چه بیشتر اصول بهداشتی و استفاده از ماسک، در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، یاری گر کادر درمان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار