مدیر آموزش وپرورش ابرکوه افتخار آفرینی دانش اموزان در کنکور سراسری را تبریک گفت

ابرکوه (پانا) - پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه در پی موفقیت و افتخارآفرینی دانش آموزان شهرستان در کنکور سراسری سال 1399

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش وپرورش ابرکوه افتخار آفرینی دانش اموزان در کنکور سراسری را تبریک گفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در پیامی موفقیت و افتخارآفرینی دانش اموزان این شهرستان در کنکور .سراسری سال 99 را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:
به نام علیمی که شاهکار آفرینش خویش را به زیور اندیشه و تعقل آراست تا انسان های بصیر، تماشاگر شکوه، عظمت و زیبایی نظام مند و هدف دار نقاش بی بدیل هستی باشند .

بار دگر سرود حدیث مسرت بخش درخشش غرور آفرین دانش آموزان دیار ابرکوه، مهد مردمان با اندیشه های شعور آفرین در آزمون ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 99 موجب مباهات شد و برگ زرین دیگری در صحیفه افتخارات جوانان مستعد و علاقه مند شهرستان ترسیم شد.

از این رو ضمن تبریک موفقیت غرورآفرین فرزندان این آب و خاک، از صمیم قلب از تمامی همکاران عزیزی که در انجام این مهم یاری‌رسان بودند از جمله دست‌اندر‌کاران گرانقدر حوزه تعلیم و تربیت از ابتدایی تا دبیرستان،مدیران محترم، اولیای معظم و عوامل برگزار کننده کنکور سراسری شهرستان قدردانی می‌کنم و دعای خیر خویش را نثار این عزیزان می‌دارم.

امید است، این عزیزان عمر خویش را خالصانه و صادقانه وقف ستیز بی امان با جهل و نادانی ،فتح قلّه های رفیع علم و گشودن مرزهای جدید دانش و در نهایت اعتلای میهن عزیز ایران به جایگاه بایسته و شایسته نمایید.

تداوم همّت ، موفقیت ، سعادت و سربلندی شما را از درگاه حضرت سبحان آرزومندم.

محمد علی کریمی

مدیرآموزش و پرورش شهرستا ن ابرکوه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار