۱۳۰ نماینده مجلس در بیانیه ای تاکید کردند:

دولتمردان فرانسه از ملت‌های مسلمان جهان دلجویی کنند

تهران (پانا)- ۱۳۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کردند که دولتمردان فرانسه ضمن ابراز ندامت صریح از این اقدام شنیع و غیرانسانی از تمامی ملت‌های مسلمان جهان دلجویی و عذرخواهی کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دولتمردان فرانسه از ملت‌های مسلمان جهان دلجویی کنند

به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، ۱۳۰ نفر از نمایندگان مجلس با امضاء بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه درخواست کردند تا در پاسخ به اظهارات اخیر دولتمردان فرانسه، سفیر این کشور را احضار کند.

در متن این بیانیه آمده است: بار دیگر جهان اسلام شاهد بروز افکاری پلید و منحوس از شیاطین انسان نما شده است و بیش از گذشته با شرارت و فکری و عقیدتی خود، تحت لوای آزادی بیان شراره‌های متعفن اذهان خود را منتشر می‌کنند. جهان اسلام بارها شاهد عمق این جهالت و رذالت از سوی برخی افراد مزدور فرهنگی و سیاسی بوده است و موحدین و مومنین عالم در هر دین و آیینی به این امر معترض خواهند بود.

نمایندگان مجلس با تاکید براینکه اهانت‌های پی در پی به ساحت پیامبر اسلام(ص) هدفمند و بر اساس سیاست‌های رذیلانه صهیونیسم جهانی پیش می‌رود، افزود: تمام موحدین عالم اعم از مسلمان، مسیحی و کلیمی این اقدام را محکوم می‌کنند و برای این توهین اقدامی صورت نگیرد، بعد از اهانت به پیامبر اکرم (ص) جرأت توهین به مسیح ذبیح الله و موسی کلیم الله و ابراهیم خلیل الله را به خود خواهند داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف این شیاطین که در دل غرب جا خوش کردند زدودن چهره یکتاپرستی و توحید از میان تمامی بندگان خدا و تسلط بر اذهان و قلوب آنها است. درحالی که تمام انبیاء الهی دریای معرفت، مهربانی و درستی هستند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بیانیه ضمن شرم آور توصیف کردن این اقدام سخیف و شیطانی در تذکری به دولتمردان فرانسه، یادآور شدند: دولتمردان فرانسه ضمن ابراز ندامت صریح از این اقدام شنیع و غیرانسانی از تمامی ملت‌های مسلمان جهان دلجویی و عذرخواهی نمایند که در غیر این‌صورت خشم جامعه مسلمانان جهان و تمامی موحدین جهان مومنین الهی را نسبت به سیاست‌های اتخاذی و کفر آمیز خود متوجه خواهند ساخت.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: نمایندگان بسیجی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از آحاد ملت شریف و بزرگ ایران حمایت قاطع و همه جانبه خود را از موضع گیری‌های انقلابی جامعه حقوقدان کشور در خصوص وقایع اخیر تقدیر و از سازمان بسیج حقوقدانان کشور در خصوص برگزاری بیش از ۴۰ نشست و بیانیه در محکومیت این اقدام مهم و شرم آور قدردانی می‌نماید.

نمایندگان در این بیانیه از وزارت امور خارجه خواستند که هرچه سریعتر نسبت به واکنش و احضار سفیر کشور فرانسه اقدام و مراتب اعتراض را در این باره اعلام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار