توضیح خال درباره وضعیت بحرانی نگهداری اموات کرونایی در بهشت‌زهرا(س)

تهران (پانا) - مدیر عامل بهشت زهرا(س) درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وضعیت بحرانی نگهداری اموات کرونایی در بهشت زهرا گفت از ۱۶ درب بهشت زهرا، ۱۴ درب بسته است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
توضیح خال درباره وضعیت بحرانی نگهداری اموات کرونایی در بهشت‌زهرا(س)

سعید خال، مدیر عامل بهشت زهرای تهران در ارتباط با رادیو درباره اخبار منتشر شده مبنی بر وضعیت بحرانی نگهداری اموات کرونایی در بهشت زهرا بیان کرد: این خبر صحت ندارد، ‌اما بهشت زهرا بیش از هشت ماه است که در بحران قرار دارد و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت داده سعی کرده است این بحران را سپری کند. همکارن ما در بهشت زهرا از اوایل صبح تا وقت خارج از ساعات اداری کار می‌کنند و اگر به این معنا باشد که اکنون مشکلی است باید بگویم خیر و مشکلی در این زمینه نداریم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) افزود: اکنون هشت ماه است که در بحران قرار داریم و از شهروندان می‌خواهم به جای توجه به شایعات در فضای مجازی پروتکل ها را رعایت کنند. مدیریت شهری سعی کرده است تمهیدات لازم را بیندیشد.

وی با تاکید بر اینکه همه پرسنل ما در حال آماده باش هستند، گفت: مردم به جای توجه به این اخبار فیک فضای مجازی با واقعیت به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.

خال همچنین در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت ورود به بهشت زهرا اعمال می‌شود، گفت:‌ از ۱۶ درب بهشت زهرا، ۱۴ درب بسته و دو درب باب الشهدا و باب الزهرا باز است. اما از مردم عازجرانه می‌خواهیم که تنها برای تدفین در بهشت زهرا حضور پیدا کنند. برای هر مراسم بیش از ده، دوازده نفر حضور پیدا نمی‌کنند. شهروندان سوگواران خموش هستند و وقتی به بهشت زهرا می‌آیند باید با حداقل نفرات حضور پیدا کنند. مردم به جای توجه به این اخبار غیر واقعی در فضای مجازی، اگر خانواده کادر درمان و بهشت زهرا را دوست دارند پروتکل ها را رعایت کنند.

به گفته وی، در فروردین ماه آمار به ۱۱۵ متوفی در روز رسیده بود و با رعایت پروتکل‌ها در اردیبهشت ماه به تعداد ۹ فوتی رسیدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار