پاسخ عضو کابینه دولت تدبیر و امید به یک برداشت در فضای مجازی چه بود؟

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد در کلیپ پخش شده در فضای مجازی، معاونان و مدیران کل را خطاب قرار دادم و گفتم مسئولیت 15 میلیون دانش‌آموز بر عهده ما است و از این طریق مدیران خود را ترغیب کردم تا دقت در کار خود را بالا ببرند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ عضو کابینه دولت تدبیر و امید به یک برداشت در فضای مجازی چه بود؟

محسن حاجی میرزایی امروز در شبکه خبر در پاسخ به این سؤال که نقل‌قولی از شما در فضای مجازی با این عنوان که معنای حقوقی که می‌گیریم این است که خدمت را به‌طور کامل ارائه کنیم و هرکسی این را قبول ندارد نباید پای آن را امضا کند؛ گفت: در نشستی خطاب به مدیران کل و معاونین تلاش کردم به آن‌ها بگویم که امسال سال خاصی است که با روش‌های گذشته نمی‌توانیم مسائل امسال را حل کنیم. امسال آموزش‌ها متنوع شده و بخشی از آموزش‌ها از طریق شبکه شاد و برخی از طریق تلویزیون ارائه می‌گردد و ما باید مطمئن باشیم که همه دانش آموزان از آموزش بهره‌مند می‌شوند.

حاجی میرزایی تصریح کرد: در صحبت بالا مخاطب من مدیران کل و معاونین بودند که وقتی پستی را قبول می‌کنند و مسئولیتی را می‌پذیرند باید درازای آن به دانش آموزان خدمت ارائه کنند و مطمئن شوند که همه دانش آموزان دسترسی کامل به آموزش دارند بنابراین به‌هیچ‌وجه مخاطبان ما معلمان نبودند.

وزیر آموزش‌وپرورش با تشکر از زحمات دلسوزانه معلمان در شرایط کرونا گفت: معلمان در شرایط کرونا بسیار خلاقانه، مبتکرانه و مسئولانه ظاهر شدند و خانواده‌ها به‌عنوان ناظر بر این موضوع که معلمان در این شرایط با صرف وقت بیشتر، دقت بیشتری در امر آموزش دارند را گواهی می‌دهند؛ بنابراین همه ما قدردان معلمان کشور هستیم.

وی با اشاره به خطایی که در برخی سایت‌ها، در برداشت از این جمله اتفاق افتاده بود و موضوع صحبت را به معلمان نسبت داده بودند، گفت: در صحبت خودم، معاونان و مدیران کل را خطاب قرار دادم و گفتم مسئولیت 15 میلیون دانش‌آموز بر عهده ما است و از این طریق مدیران خود را ترغیب کردم تا دقت در کار خود را بالا ببرند. کار امروز آموزش‌وپرورش شبانه‌روزی است و باید تلاش کنیم که در کنارهم و با کمک هم آن را با موفقیت پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار