معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:

استفاده از شبکه‌های محلی می‌تواند مکمل آموزش‌های اینترنتی و تلویزیونی باشد

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان براستفاده از شبکه‌های محلی به عنوان مکمل آموزش‌های اینترنتی و تلویزیونی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از شبکه‌های محلی می‌تواند مکمل آموزش‌های اینترنتی و تلویزیونی باشد

محمد قویدل معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان شامگاه جمعه 9 آبان ماه 1399 باحضور در برنامه پرسشگر شبکه آموزش سیما، که این هفته با موضوع «رسانه و سند تحول» برگزار شد، درباره گسترش آموزش‌های مجازی در مدارس این استان در شرایط کرونا توضیح داد.

وی با اشاره به آمار دانش‌آموزان بهره‌مند از امکانات آموزش آنلاین در کردستان گفت: ۸۰ درصد دانش‌آموزان این استان به اینترنت دسترسی دارند و برای مابقی دیگر، آموزش حضوری در مناطق کم جمعیت انجام می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: برای 20 درصد باقیمانده که به اینترنت دسترسی ندارند، در مدارس روستایی با رعایت پروتکل های بهداشتی، کلاس ها حضوری برگزار می‌شود و نیز از درسنامه و آموزش‌های تلویزیونی استفاده می‌شود. تمام مدارس توجیه شدند و از این طریق، نیاز دانش‌آموزان در حال تأمین است؛ برنامه تلویزیونی نیز با استقبال دانش‌آموزان مواجه شده است.

قویدل ضمن پیشنهاد بهره‌گیری از شبکه‌های محلی در جبران آموزش‌های مدارس گفت: استفاده از شبکه‌های محلی نیز می‌تواند مکمل آموزش‌های اینترنتی و تلویزیونی باشد که ما نیز بهره می‌بریم و همکاری خوبی با صدای و سیما استان داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار