امام جمعه رشت:

وضعیت سخت معیشتی، همچون کرونا مردم را می آزارد

رشت ( پانا) - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز وضعیت سخت معیشتی، همچون کرونا مردم را می آزارد از دستگاه های نظارتی خواست بر دقت و شدت نظارت و بازرسی بیافزایند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت سخت معیشتی،  همچون کرونا مردم را می آزارد

به گزارش ستاد اقامه نماز جمعه، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه، با انتقاد از کمبود اقلامی چون روغن، از کاسبان، بازاریان و تاجران خواست مردم را با احتکار نیازارند.
وی خطاب به مسئولان و کارکنان ارگان های نظارتی استان متذکر شد: نظارت ها کم است بازار را کنترل کنید؛ سختی معیشت حتی به توانگران به لحاظ روانی آسیب می زند چه برسد به مردمی که با فقر دست و پنجه نرم می کنند.
وی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی باید عزیز باشد، بیان کرد: فاسدهای این جامعه و سرمایه داران بی درد آتش بیار این وضعیت معیشتی در جامعه هستند.
خطیب جمعه گیلان تاکید کرد: مدیران باید از دو ویژگی مدیر بودن و امین بودن برخوردار باشند اما متاسفانه گاه پیش می آید که مدیریت بر اساس وابستگی به یک باند و گروه واگذار می شود .
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رخدادهای اخیر فرانسه در پی اهانت به پیامبر اکرم (ص)، موضع گیری رئیس جمهوری این کشور در این خصوص را نابخردانه و انتحاری توصیف کرد.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: توهین کنندگان به پیامبر اسلام (ص) ملعون هستند و دولت فرانسه با این حرکات خام و ناپخته خود به زودی سقوط خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در پایان ۱۳ آبان روز دانش آموز و سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را گرامی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار