اولین دستگاه اکسیژن ساز ابرکوه تامین شد

ابرکوه (پانا) - با توجه به وضعیت اسفبار کرونا در شهرستان ابرکوه و همکاری وزرات بهداشت، اولین دستگاه اکسیژن ساز تامین و انتقال یافت.

کد مطلب: ۱۱۳۴۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین دستگاه اکسیژن ساز ابرکوه تامین شد

در ادامه وضعیت قرمز و اسفبار کرونا در شهرستان ابرکوه با پیگیری های محمد رضا صباغیان نماینده مردم در مجلس و همکاری معاونت درمانی وزرات بهداشت اولین دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت 600 لیتر تامین و برای استفاده در بیمارستان ابرکوه انتقال یافت .

محمدرضا صباغیان به نقل از مسئولین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد وضعیت بیماری کرونا در ابرکوه را بحرانی ذکر کرد و افزود: متاسفانه تنها در روز گذشته سه نفر از بیماران کرونا در شهرستان ابرکوه جان خود را از دست داده اند .

نماینده حوزه انتخابیه ابرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرهای دیگر این حوزه نیز، مانند خاتم، مهریز، بافق و بهاباد در بیماری کرونا وضعیت مشابه ابرکوه و قرمز دارند و در زمینه تامین اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز دچار مشکلات عدیده و بحرانی هستند .

وی با درخواست مصرّانه از مردم شریف حوزه انتخابیه مهریز به رعایت فاصله اجتماعی و پایبندی کامل به انجام دقیق پروتکل های بهداشتی و تاکید به استفاده از ماسک در روابط اجتماعی گفت: اولین دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۶۰۰ لیتر که می تواند نیاز بیش از 220 تخت بیمارستانی برای استفاده از اکسیژن پوشش بدهد از وزرات بهداشت به مقصد استان یزد و شهرستان ابرکوه در حال بارگیری و انتقال است و امیدواریم با مساعدت مسئولین و همکاری سایر بخش ها در حوزه انتخابیه به سرعت نیاز بیمارستان ها به دستگاه اکسیژن ساز برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار