سرتیپ نصیرزاده: آماده پاسخ به ماجراجویی دشمنان در مرزها هستیم

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که نیروهای مسلح آماده دادن پاسخ دندان شکن به هرگونه ماجراجویی دشمنان در تمام مرزهای کشور است.

کد مطلب: ۱۱۳۴۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سرتیپ نصیرزاده: آماده پاسخ به ماجراجویی دشمنان در مرزها هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه هوایی شهیدستاری با تبریک آغاز هفته وحدت افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمودهای حکیمانه فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز، نیروهای مسلح کشور با وحدت و انسجام آماده حراست از تمامیت ارضی ایران است و خواب راحت را از چشم بدخواهان این نظام ربوده است.

وی خطاب به دانشجویان در این مراسم تصریح کرد: دانشجویان از جمله بهترین افراد جامعه هستند پس قدر خود را بدانید و از فرصت‌ها استفاده کنید.

سرتیپ نصیر زاده با تاکید بر ضرورت شناخت تهدیدهای جدید و آینده یادآور شد: تامین امنیت و بازدارندگی با درست کار کردن، نوآوری، درست فکرکردن، کسب دانش و پرهیز از روزمرگی به دست می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: همواره مفید و اثرگذار بودن و باور به حق داشتن را مدنظر قرار دهید و با دلسوزی و انگیزه برای رسیدن به شرایط بهتر تلاش کنید.

در این مراسم که جشن دانش آموختگی افسری دانشجویان ورودی سال ۹۵ دانشگاه هوایی شهید ستاری بود از اساتید، فرمانده‌هان و دانشجویان برتر این دانشگاه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار