ابهام‌های بزرگ درباره خرید جنجالی آبی‌ها؛ قرارداد بمب نقل و انتقالات استقلال چند میلیارد است؟

تهران (پانا) - خرید جنجالی باشگاه استقلال که فصل گذشته بازیکن پرسپولیس بود با قراردادی به این تیم پیوسته است که ابهام‌های زیادی دارد و حتی شاید پای گران‌ترین فوتبالیست ایرانی لیگ برتر ایران هم مطرح باشد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ابهام‌های بزرگ درباره خرید جنجالی آبی‌ها؛ قرارداد بمب نقل و انتقالات استقلال چند میلیارد است؟

در روزهایی که عملکرد مدیران استقلال و ناکامی‌های متوالی این تیم در کسب جام قهرمانی صدای اعتراض هواداران این تیم را در آورده بود، یک انتقال جنجالی از پرسپولیس به استقلال عاملی بود که توانست هواداران خشمگین استقلال را کمی آرام کند اما آنطور که از شواهد و قرائن پیداست، این خرید برای آبی‌ها ارزان تمام نشده و حتی ممکن است گران‌ترین خرید ایرانی تاریخ فوتبال ایران باشد.

محمد نادری که دو فصل به عنوان بازیکن قرضی از باشگاه کورتریک بلژیک به پرسپولیس پیوسته بود، در حالی که هنوز قراردادش با تیم بلژیکی تمام نشده و یک سال دیگر از مدت قرارداد باقی مانده است، با استقلال به توافق رسید تا بطور طبیعی حضور او در جمع آبی‌های پایتخت و تیم محمود فکری نیازمند دریافت رضایت‌نامه از باشگاه کورتریک باشد.

پس از عقد قرارداد محمد نادری با باشگاه استقلال، واکنش‌ها به این قرارداد آغاز شد و در همین راستا شایعاتی درباره مبلغ قرارداد این بازیکن منتشر شد تا اینکه دقایق پایانی شب گذشته مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی که با رسانه رسمی این باشگاه داشت درباره قرارداد محمد نادری با این تیم تاکید کرد که رضایت‌نامه این بازیکن از سوی باشگاه کورتریک صادر شده است.

موضوع جالب توجه در اظهار نظر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، بحث مالی است که درباره رضایت‌نامه مطرح کرده است. عبدیان در این مصاحبه مدعی شده که مبلغ رضایت‌نامه محمد نادری 200 هزار دلار بوده است که قرار است در 4 قسط پرداخت شود. اما در کنار رقم نزدیک به 5 میلیارد و 640 میلیون که باید برای رضایت‌نامه نادری پرداخت شود، موضوع عجیب بخش بعدی حرف‌های مهدی عبدیان است.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادعایی عجیب گفته است که محمد نادری قبول کرده است که خودش 200 هزار دلار را به باشگاه بلژیکی پرداخت کند! موضوعی که ابهام‌های عجیبی دارد که رسیدن به پاسخ این ابهام‌ها حتی ممکن است باعث شود تا عنوان گران‌ترین بازیکن ایرانی لیگ برتر فوتبال ایران به این خرید جوان برسد.

در درجه اول اینکه آیا می‌توان پذیرفت که بازیکن خودش از جیب خودش چنین پول هنگفتی را پرداخت کند تا رضایت‌نامه بگیرد، به عبارت دیگر چرا باید محمد نادری قبول کند که از جیب خودش 5 میلیارد و 640 میلیون تومان به تیم بلژیکی بدهد؟ و در درجه دوم قرارداد این بازیکن چند میلیارد است که او به خاطر این قرارداد حاضر شده 200 هزار دلار را از جیبش به تیم بلژیکی بدهد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار