معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

آیین افتتاحیه ششمین دوره جشنواره مصباح الهدی با محوریت شناخت امام زمان(عج)

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری افتتاحیه ششمین دوره جشنواره مصباح الهدی با محوریت شناخت امام زمان(عج) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه ششمین  دوره جشنواره مصباح الهدی با محوریت شناخت امام زمان(عج)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی با اشاره به اهمیت نقش الگویی ائمه معصومین(علیهم‌السلام) در تربیت دینی و اخلاقی فرهنگیان و دانش‌آموزان گفت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) بر ضرورت شناخت سیره و زندگی ائمه معصومین(علیهم‌السلام)، ششمین جشنواره مصباح‌الهدی با محوریت آشنایی با سیره عملی و اخلاقی امام زمان ( عج) همزمان با سالروز آغاز امامت ایشان در استان آغاز شد.

او افزود: حوزه امام‌شناسی نقش به سزایی در تقویت امید و سلامت روانی و اجتماعی در میان نوجوانان و جوانان دارد و رفع ابهامات و بیان معارف در حوزه مهدویت ضروریست و ایجاد بسترهای مناسب در این امر توصیه می‌شود.

هاشمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور فیزیکی همکاران و دانش‌آموزان در مدارس تاکید کرد: تقویت پیوند خانه، مدرسه و مسجد، جهت توسعه و تعمیق فرهنگ ناب محمدی (ص)، ضروری است و باید بسترها و راههای ارتباطی مناسب برای پیشبرد اهداف حوزه تربیتی و اجرای بهینه طرح مصباح‌الهدی با همدلی و همکاری این حوزه‌ها صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار