وزیر راه و شهرسازی

آزادراه‌های کشور تا پایان دولت به ۳۲۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد

تهران ( پانا)- وزیر راه و شهرسازی می‌گوید میزان آزادراه‌های کشور با تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان دولت از ۲ هزار و ۱۰۰ به سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آزادراه‌های کشور تا پایان دولت به ۳۲۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد

محمد اسلامی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهمسطح ضیاءآباد در شهرستان تاکستان، اظهار داشت: این درحالی است که تا پایان دولت ۸۰۰ کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه می‌شود و مانند فعالیت یک خط تولید روزانه، بزرگراه‌های کشور در حال احداث و توسعه هستند.

وی با اشاره به آزادراه آبیک به چرمشهر، گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این مسیر نیز به زودی به بهره برداری می‌رسد که با انجام آن، بخشی از جاده ابریشم نیز تکمیل می‌شود.

وزیر راه اضافه کرد: در حوزه جاده اصلی قزوین- تنکابن نیز پیمانکار متعهد شده است که ۶۶ کیلومتر از فاز نخست آن را آسفالت کرده و در سال جاری مورد بهره برداری قرار دهد.

اسلامی اضافه کرد: بخشی از ترافیک عبوری جاده‌ها به دلیل اینکه وسایل حمل و نقل عمومی از راه‌های اصلی میانبر زده و از جاده‌های فرعی استفاده می‌کنند باعث افزایش ظرفیت تردد در جاده های فرعی شده است.

وی ادامه داد: در سفر به استان قزوین، تصمیمات لازم در خصوص ادامه مسیر آوج به رزن و همچنین تقاطع غیر همسطح ضیاءآباد به آب ترش اتخاذ خواهد شد.

بازدید از سه راهی رحیم آباد-دانسفهان، بهسازی تونل و پل شورآب در آوج، بازدید از گردنه سلطان بلاغ و بازدید از بافت فرسوده شهر تاکستان از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به قزوین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار