فوت ۲۵ بیمار کووید۱۹ در۲۴ ساعت گذشته در استان فارس

شیراز (پانا) - بر اساس آخرین گزارش‌های مربوط به کروناویروس در استان فارس، آمار جانباختگان این بیماری در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته نیز افزایش داشته است.

کد مطلب: ۱۱۳۴۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فوت ۲۵ بیمار کووید۱۹ در۲۴ ساعت گذشته در استان فارس

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اعلام آمار مربوط به کروناویروس، از افزایش آمار نمونه گیری‌های مربوط به شناسایی این بیماری به ۳۶۰ هزار و ۸۹۴ مورد از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ در استان فارس خبر داد.

سید روح الله حسینی بیماران شناسایی شده از ابتدای شیوع تاکنون را ۸۴ هزار و ۸۳ مورد برشمرد و اضافه کرد: از این تعداد تاکنون ۷۲ هزار و ۴۱۲ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

او در ادامه با اشاره به بستری هزار و ۳۰۶ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان در حال حاضر، گفت: از این تعداد ۱۹۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه همچنین با ابراز تاسف از جان باختن ۲۵ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری طی روز گذشته تاکنون، بیان کرد: با افزوده شدن این افراد، مجموع جانباختگان این بیماری در استان فارس به هزار و ۳۶۸ نفر از ابتدای شیوع ویروس کرونا رسیده است.

حسینی، با بیان اینکه کاهش خطرات موج جدید کرونا در استان مستلزم رعایت اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی از دیگران است، از تمام مردم استان خواست که از حضور در میهمانی و تجمعات پرهیز کرده و نسبت به سلامت خود و دیگران دقت نظر ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار