فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

تهران (پانا) - مهراله رخشانی‌مهر، فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم اقدام رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در پیامی، اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) از سوی مقامات فرانسوی را محکوم کرد:

جسارت به ساحت مقدس پیام‌آور صلح، دوستی و مهربانی، یقینا اهانت به والاترین و ارزشمندترین دارایی مسلمانان است که باعث جریحه‌دار شدن احساسات جهان اسلام شده است.

در سالهای اخیر جسارت‌های متعددی به طُرق مختلف و از جمله کاریکاتورهای منزجر کننده و موهون که غالبا منشأ آن در کشور فرانسه است، باعث خشم و ناراحتی مسلمانان شده است که متأسفانه با حمایت‌های رئیس جمهور کم‌خِرد این کشور نیز همراه شد.

غربی‌ها مدام بلندگوی آزادی‌بیان و اخلاق جامعه‌ای شده‌اند که خودشان کمترین ارزشی برای مقدسات قریب به 2 میلیارد مسلمان قائل نیستند و ضمن اعتراض مسلمانان فرانسوی‌تبار، باعث شگفت‌زدگی عالمان، دانشمندان و خردمندان جهان از اظهارنظر «خالی از ارزش» و «پوچ» امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه شده‌اند.

بدینوسیله، فرهنگیان، بسیجیان و همچنین کارکنان ستادی و ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌های سراسر کشور انزجار و اعتراض خود را نسبت به اهانت مسلم به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اعلام می‌دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار