وزارت ورزش سنت‌شکنی نمی‌کند؛ نام مدیرعامل جدید پرسپولیس لو رفت

تهران (پانا) - باز هم یک غیر فوتبالی قرار است به صندلی مدیریت پرهوادارترین تیم فوتبال ایران برسد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
وزارت ورزش سنت‌شکنی نمی‌کند؛ نام مدیرعامل جدید پرسپولیس لو رفت

پس از اینکه مهدی رسول‌پناه سرپرست پرحاشیه و جنجالی پرسپولیس از سمت خود استعفا کرد، بحث درباره جانشین آقای دندانپزشک آغاز و اسامی مختلفی مانند حمیدرضا گرشاسبی، ابراهیم شکوری، محمد دادگان و علی اکبر طاهری برای مدیریت در این باشگاه مطرح شدند اما ظاهرا همانطور که قابل پیش‌بینی بود هیچ کدام از گزینه‌هایی که هواداران پرسپولیس به آنها علاقه دارند، قرار نیست مدیرعامل جدید پرسپولیس شوند.

شنیده‌ها از وزارت ورزش و جوانان حاکی از این است که بر خلاف انتظار و علاقه هواداران پرسپولیس، قرار است فردی که سابقه فوتبالی ندارد به مدیرعاملی قهرمان مقتدر فوتبال ایران برسد، فردی که بر خلاف مهدی رسول‌پناه سابقه مدیریت داشته اما سابقه او در بحث حراست بوده است.

بر همین اساس گفته می‌شود فردی که به زودی مدیرعامل پرسپولیس خواهد شد، جعفر سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان است و حکم مدیرعاملی او به زودی صادر خواهد شد تا یکبار دیگر فردی که هواداران پرسپولیس شناختی از او ندارند به صندلی مدیریت این باشگاه برسد و آزمون و خطا با صندلی مدیرعاملی دو باشگاه پرهوادار فوتبال ایران همچنان ادامه داشته باشد.

این انتخاب در حالی صورت گرفته است که هواداران پرسپولیس امیدوار بودند که از بین محمد دادگان، حمیدرضا گرشاسبی و ابراهیم شکوری یک نفر مدیرعامل پرسپولیس شود اما باز هم مشخص شد سنت عدم توجه به خواسته هواداران پرسپولیس و استقلال در انتخاب مدیر باشگاه همچنان ادامه دارد.

البته نقطه امیدوار کننده درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس فعالیت او در پرونده مبارزه با فساد در ورزش است که می‌تواند منجر به قطع دست دلال‌ها اطراف پرهوادارترین تیم فوتبال ایران شود و بزرگترین معضل فوتبال ایران از باشگاه پرسپولیس حذف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار