حزب موتلفه اهانت رئیس‌جمهوری فرانسه به ساحت پیامبر را محکوم کرد

تهران (پانا) - حزب موتلفه اسلامی در پی اهانت رئیس‌جمهوری فرانسه به ساحت پیام رحمت و مهربانی در بیانه‌ای اظهارات نابخردانه مکرون را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
حزب موتلفه اهانت رئیس‌جمهوری فرانسه به ساحت پیامبر را محکوم کرد

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

اقدام هتاکانه و به دور از ادب و تمدن بشری در اهانت به پیامبر بزرگ خدای متعال در فرانسه و بهانه آوری رییس‌جمهور این کشور در مجازات هتاکان و سوء استفاده وی از عنوان آزادی بیان را به شدت محکوم می‌کنیم و نفرت و انزجار ملت بزرگ ایران و اعضاء و طرفداران حزب مؤتلفه اسلامی را نسبت به این عمل زشت و عاملان و حامیان آنان اعلام می‌داریم.

جهانیان می‌دانند هرجا منطق و روش‌های خردورزانه ضعیف می‌شود، اهانت و هتاکی و ناسزا به صحنه آورده می‌شوند. دولت فرانسه و رییس جمهور این کشور که مواجه با اعتراضات مردم فرانسه است، به جای تبعیت از خواست ملتش، آنها را سرکوب می‌کند و با نهایت ضعف و ذلت در اداره امور کشور، وامانده است. اگر چاره را در حمله و اهانت به مقدسات مسلمانان یافته، سخت به خطا رفته است.

او باید بداند دوران جنگ صلیبی و زورگویی‌ها گذشته است. مسلمانان و آزادیخواهان و فرهیختگان در جهان، رفتار ضدبشری وی را رصد می‌کنند و میلیون‌ها مسلمان همه روزه با اعتراضات و تظاهرات علیه او و عاملان زشتکار این هتاکی، به خیابان‌ها می‌آیند.

ما مطمئن هستیم که در فرانسه، افراد فرهیخته نیز این عمل تبهکارانه و اهانت به مقدسات انسان‌ها را مردود می‌دانند. تحریم کالاهای فرانسوی یکی از نتایج عمل خطای آقای مکرون است که در شرایط سخت و آشفته اقتصاد فرانسه، ضربه‌ای به مردم آن کشور است.

حزب مؤتلفه اسلامی از همه مسلمانان و احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌هایی که در سراسر جهان این عمل زشت را محکوم کرده و می‌کنند تشکر دارد. و از ملت فرانسه و احزاب مستقل آن انتظار دارد به طور جدی با اظهارانزجار خود، محکومیت این اقدامات را اعلام نمایند و آقای مکرون را وادار کنند از اسلام و مسلمانان و همه انسان‌های خردگرای جهان عذرخواهی نماید.

آقای مکرون و حامیان او در دولت آلمان باید بدانند که مسلمانان جهان، اقدامات خصمانه آنها را علیه اسلام و مقدسات اسلامی بویژه جسارت به مقام والای پیامبر گرامی اسلام ص، ندیده نخواهند گرفت و آنها باید پاسخگوی عواقب این اهانت‌ها و تجاوز به حقوق بشر باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار