الگوگیری نسل جوان از شهدای شاخص از جمله مهم ترین اهداف بسیج دانش آموزی است

ارومیه (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی الگوگیری نسل جوان از شهدای شاخص را از اهداف هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
الگوگیری نسل جوان از شهدای شاخص از جمله مهم ترین اهداف بسیج دانش آموزی است

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی با توجه به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز قشر که از تاریخ 07/08/99 الی 13/08/99 بنام هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است ویژه برنامه های این هفته را تشریح کرد.

رضا خلیل نژاد در گفت وگو با پانا ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی به پیشگاه مقام عظمای ولایت و تمامی بسیجیان به ویژه دانش آموزان وفرهنگیان استان از اجرای برنامه های متنوع با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در این هفته خبرداد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز در کشور اظهار کرد: بسیج دانش آموزی ازاولین اقشاری است که در بدنه بسیج شروع به فعالیت کرده است.

خلیل نژاد با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی در هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرد، ادامه داد : تقدیم بیش از36 هزار شهید دانش آموز در کشور و 777 شهید دانش آموز در استان در هشت سال دفاع مقدس نشان از تاثیر گذاری این قشر بزرگ درعرصه های مختلف نظام وانقلاب است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی تاکید کرد:دانش آموزان باید با تلاش در عرصه های علمی، فرهنگی، دینی و ورزشی و... ادامه دهنده راه وآرمان شهدای والامقام باشند.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج دانش آموزی تحت عنوان «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» بر برگزاری هر چه با شکوه برنامه‌های این هفته و توجه به شعار این هفته و فرهنگ‌سازی میان دانش‌آموزان تأکید کرد.

خلیل نژاد با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی موجب تقویت روحیه نشاط، شادابی، خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان می‌شود، در راستای تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا، در جهت توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت و توانمندی سازمان بسیج دانش‌آموزی و تبیین عقلانی بودن جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در مدارس ، الگو گیری نسل جوان ونوجوان از الگو های مستند نظیر شهدای شاخص دانش آموزی از اهداف برنامه‌های این هفته ارزشمند عنوان کرد.

به گفته سرهنگ خلیل نژاد، اجرای پویش آمریکا باید از منطقه برود و در فضای مجازی و در قالب مسابقات نقاشی، نماهنگ، اینفوگرافی و پادکست صوتی همه صدا با حاج قاسم سلیمانی از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم برگزاری راهپیمایی 13 آبان در همان روز راس ساعت 9 صبح هر دانش آموز با تهیه فیلم از خود با شعار مرگ بر آمریکا در (پویش همه باهم مرگ بر آمریکا شرکت خواهند کرد و اهدای نشان و نمادهای هویتی بسیج دانش آموزی در برنامه ها و مدارس برای دانش آموزان، افتتاحیه و معرفی مسابقات سرود نغمه عشق با موضوعات(دانش آموز انقلابی-نسل سلیمانی-استکبار ستیزی)، معرفی شهدای شاخص دانش آموزی از طریق انتشار وصیت نامه و زندگی نامه شهدای دانش آموز در سامانه ها و سایت ها و ویژگی ها و همچنین دیدار و نشست صمیمی دانش آموزان نخبه و فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی با فرمانده محترم سپاه شهداء و نماینده محترم ولی فقیه در سپاه شهداء با تجلیل از نفرات برتر کنکور سال از جمله برنامه های شاخص این هفته می باشد.

وی در پایان گفت: اعزام کاروان راهیان نور شمالغرب دانش آموزی استان در شش ماهه دوم سال همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در فضای مجازی در پیام رسان های داخلی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار