بیانیه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)

تهران (پانا) - انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) بیانیه ای را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)

﴿یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَالله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کرِهَ‌الْکافِرُونَ﴾ (الصف: ۸)
تو را با عطر مهربانی و ذکر و سجود و مقام رضای الهی به یاد می‌آوریم. تا فضیلتی از تو گفته می‌شود دل‌ها بوی گل محمدی به خود می‌گیرد و بشریت و کائنات و عالم امکان به وجود تو که همانا «خُلقٍ عَظیم» هستی مفخّر است.
جهان امروز چه سخیفانه و مزورانه به چهره آفتاب خاک می‌پاشد و همزمان داعیه‌دار آزادی بیان و دموکراسی است.
دست ننگین سناریوپردازان شیطان‌صفت استکبار جهانی، این‌بار توسط رئیس‌جمهور نادان و بیخرد فرانسه، حریم قدسی پیام‌آوران صلح اخلاق و معنویت را شکست و برگی دیگر بر کتاب قطور اهانت‌های غرب مدرن بر چهره تابناک انبیاء الهی (علیهم السلام) افزود.
بی‌شک حمایت مکرون از اقدام وقیحانه و توهین‌آمیز یکی از نشریات این کشور به ساحت انور مقدس رسول مهربانی‌ها، سراج منیر و برهان نصیر، محمد مصطفی «ارواحنا فداه» چیزی جز رسوایی برای مدعیان دروغین آزادی بیان و اندیشه در نظام سلطه جهانی ندارد و به‌یقین خداوند متعال مکر «مکرون» را به خود وی و اذنابش که بازیچه دست صهیونیسم بین‌الملل هستند برخواهد گرداند که: وَ مَكَروا وَ مَكَرَاللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُالماكِرینَ
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش) نقشه کشیدند و خداوند (بر حفظ او و آیینش) چاره‌جویی کرد و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به نمایندگی از طرف جمعی از هنرمندان متعهد تئاتر کشور این اقدام سنگین را شدیدا محکوم کرده و در آستانه هفته وحدت بر تقریب مذاهب اسلامی و ضرورت اتحاد بین آحاد جامعه بزرگ اسلامی و مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار تاکید می‌نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار