عملیات ساخت یک مجتمع ورزشی و آموزشی در کاشان آغاز شد

کاشان (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان از آغاز عملیات اجرایی یک مجتمع ورزشی و آموزشی توسط خانواده زنده یاد جواد مازوچی در این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
عملیات ساخت یک مجتمع ورزشی و آموزشی در کاشان آغاز شد

محمد کتابچی در گفت و گو با پانا اظهار کرد : این مجتمع با 12 کلاس درس در زمینی به مساحت دو هزار و 726 متر مربع و زیربنای سه هزار و 856 متر مربع در دو طبقه ساخته می شود.
وی افزود: مجتمع ورزشی و آموزشی زنده یاد جواد مازوچی برای 12 کلاس درس، کتابخانه، آزمایشگاه، سایت کامپیوتر، پنج اتاق اداری و یک سالن اجتماعات به مساحت 175 متر مربع طراحی شده است.
وی گفت: سالن سرپوشیده ورزشی از دیگر بخشهای این مجتمع است که 813 متر مربع مساحت دارد و شامل یک سوله به ابعاد 20 در 30 متر با اسکلت فلزی و ساختمانهای جنبی آن رختکن، سرویسهای بهداشتی، اتاق اداری، بوفه و انبار ورزشی است.
وی افزود: طرح توسعه، تمدن سازی و فرهنگ سازی کشورها در مدرسه بنا گذاشته می شود تا فرزندان جامعه بتوانند خوب دیدن، خوب شنیدن و خوب اندیشیدن را تمرین کنند که در واقع تفسیر کلام پیامبر است که فرمود: یک تفکر بالاتر از سالها عبادت است.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان تاکید کرد: آینده جامعه در مدرسه ساخته می شود و نیکوکاران مدرسه ساز، از بین همه عبادتها، پرورش نسل آینده را انتخاب کرده اند زیرا مدرسه سازی، ساخت یک ساختمان نیست بلکه والاترین بنای زندگی انسان و جامعه را می سازند.
کتابچی افزود: جامعه ما به فرهنگ مشارکت، همدلی، مسوولیت پذیری اجتماعی، خیرخواهی و نیک اندیشی نیازمند دارد و شرکت در ساخت مدرسه و تامین تجهیزات آن حتی به اندازه یک آجر، جامعه ما را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت می کند و این فرهنگی است که باید در جامعه نهادینه شود.

خبرنگار: سید جلال جلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار