پایان دوران مهندس در استقلال؛ خیال پرسپولیسی‌ها راحت شد

تهران (پانا) - یکی از بازیکن‌هایی که هواداران استقلال برای موفقیت در فصل آینده روی او حساب ویژه‌ای بازی کرده بودند، سرانجام قراردادش را با این تیم تمدید نکرد و یکبار دیگر لژیونر شدن را انتخاب کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پایان دوران مهندس در استقلال؛ خیال پرسپولیسی‌ها راحت شد

در روزهایی که با انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال، این امید زنده شده است که تا روزهای خوب این تیم پس از سال‌ها از راه برسد، هواداران استقلال برای موفق شدن تیمشان روی حضور و ادامه همکاری با شیخ دیاباته، هرویه میلیچ و علی کریمی حسای ویژه باز کرده بودند.

امیدهای استقلال کمرنگ شد

از بین این سه بازیکن شیخ دیاباته هفته جاری به ایران برگشت و از پنجشنبه تمرین با استقلال را شروع کرد تا خبر خوبی به استقلال برسد اما درباره دو نفر دیگر اوضاع متفاوت است. هرویه میلیچ که قراردادش را فسخ کرده فعلا بازگشتش به استقلال در حد وعده و شعار است اما درباره علی کریمی داستان به نظر می‌رسد در حال یکطرفه شدن است.

در حالی که طی روزهای اخیر اخباری درباره حضور علی کریمی در شهر اصفهان شنیده شده بود و حتی گفته می‌شد باشگاه سپاهان به صورت جدی در تلاش است تا این هافبک ملی‌پوش را یکبار دیگر به این تیم برگرداند، اما براساس اخباری که رسانه‌های قطری و در راس آنها سایت معتبر استاد الدوحه منتشر کرده بود، مقصد جدید علی کریمی را باید لیگ ستارگان قطر دانست.

با ادعای منایع خبری عربی، باشگاه قطر اسپورت کلوب چند وقتی است مذاکره با مدیر برنامه علی کریمی را برای حضور در این تیم آغاز کرده و دو طرف برای عقد قرارداد به توافق نهایی هم رسیده‌اند و این بازیکن به زودی پس از طی کردن پروتکل‌های بهداشتی ویژه کرونا ویرس در قطر، قراردادش را با این باشگاه امضا خواهد کرد تا در ادامه مسابقات لیگ ستارگان برای قطر اسپورت کلوب به میدان برود.

انتقالی که هواداران پرسپولیس را شاد می‌کند

انتقال علی کریمی به قطر اسپورت کلوب، خبر تلخی برای هواداران استقلال خواهد بود که مهندس تیم خود را از دست داده‌اند اما در مقابل برای هواداران پرسپولیس خبر شیرینی است. البته این شیرینی چندان ربطی به از دست رفتن مهره تاثیرگذار رقیب سنتی است.

باشگاه قطر اسپورت کلوب همان باشگاهی است که طی چند هفته اخیر به صورت جدی بدنبال جذب بشار رسن هافبک پرسپولیس بود و با پیشنهاد نجومی خود توانسته بود رضایت این بازیکن عراقی را هم برای حضور در لیگ ستارگان قطر جلب کند اما این انتقال با مخالفت پرسپولیس منتفی شد ولی گفته می‌شد در نیم فصل بشار رسن به قطر خواهد رفت اما به نظر می‌رسد این باشگاه تازه تاسیس قطری تصمیم خود برای خط هافبک را گرفته و با آمدن علی کریمی، حضور بشار رسن در قطر اسپورت کلوب منتفی است و فعلا خبری از پیشنهاد نجومی خارجی برای این هافبک عراقی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار