فرماندار مرند: مردم خود متولی مبارزه با ویروس کرونا باشند

مرند (پانا) - فرماندار شهرستان ویژه مرند عنوان کرد خود مردم باید به عنوان متولی مبارزه با ویروس کرونا عمل کرده و نسبت به شرایط بحرانی شهرستان بی تفاوت نباشند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار مرند: مردم خود متولی مبارزه با ویروس کرونا باشند

داود گرشاسبی در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان افزود: مردم باید بیماری کرونا را به عنوان یک واقعیت قبول کرده و کشنده بودن آن را باور داشته باشند.

وی ضمن اشاره به ضرورت رعایت چهار اصل رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از شوینده ها، زدن ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات توسط مردم خاطرنشان کرد: مسوولین و مردم باید با تلاش و همکاری هم در جهت تغییر شرایط شهرستان تلاش کنند.

فرماندار مرند همچنین به تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان اشاره کرد و گفت:در این شرایط بحرانی است که مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، فرهنگ و تمدن بالای خود را نشان دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیشتر ویروس کرونا در روستاها، بخشداران نیز به امر مبارزه با این بیماری با همکاری دهیاران، روحانی ها و فرماندهان پایگاه ها توجه داشته باشند.

گرشاسبی با تاکید بر ضرورت انجام رفتارهای درست متناسب با شرایط کنونی ابراز کرد: عادی انگاری ویروس کرونا و عدم توجه به پروتکل های بهداشتی در شهرستان می تواند منجر به وقوع فاجعه شود، بنابراین باید مسوولین و نیز رسانه ها مردم را نسبت به خطرات ادامه شرایط کرونایی فعلی آگاه سازند.

مدیر آموزش و پرورش مرند نیز از مراجعه ۴۰۰ نفر به درمانگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: آزمایش تعداد ۱۵۰ تا ۱۸۰ مورد از مراجعه کننده گان مثبت گزارش شده است .
اباذر کاظمی ضمن اشاره به ارائه آموزش ها به شکل مجازی اظهار کرد: با وجود انجام تدریس بطور مجازی، تولیدات محتوایی شهرستان در سطح استان و کشور بی نظیر بوده که در آینده و با بهتر شدن شرایط از این تولیدات رونمایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار