وزیر صنعت:

بهبود روند درآمدهای ارزی تا پایان سال جاری

تهران(پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی تولیدکنندگان درباره تامین ارز مورد نیاز برای واردات روغن خام گفت روند درآمدهای ارزی کشور در حال بهبود است و شرایط تا پایان سال بهتر نیز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بهبود روند درآمدهای ارزی تا پایان سال جاری

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «علیرضا رزم حسینی» در دیدار با اعضای انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران که در محل دفتر وزیر برگزار شد، اظهار کرد: با وجود جنگ اقتصادی بسیار سخت و پیچیده فعلی، عده ای یا این موضوع را باور ندارند و یا همت لازم را به خرج نمی‌دهند.

وی افزود: با وجود هزینه‌های تحمیل شده شیوع کرونا، دولت موظف به تامین اقلام بهداشتی مرتبط با این بیماری است اما با این وجود، نسبت به سایر کشورها که هیچ تحریمی متوجه آنها نیست در حد قابل قبولی کشور را اداره می کنیم.

رزم حسینی تصریح کرد: در شرایط موجود برخی از التهابات به وجود آمده در سطح بازار بیشتر متوجه اخبار و فضاسازی های کاملاً نادرست است و انتظار می‌رود در ارائه اطلاعات دقیق‌تر عمل شود.

وی تاکید کرد: ایجاد آرامش در بازار و برقراری تعادل در تامین و توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت است و با جدیت این موضوع دنبال می‌شود.

وزیر صمت با بیان اینکه خانواده بزرگ صنعت و تولید کشور همراه این وزارتخانه است، گفت: شرایط موجود نیازمند افزایش همدلی ها و همکاری ها برای جلوگیری از هرگونه فضاسازی‌های کاذب و ایجاد التهاب در فرآیند عرضه و تامین نیاز مردم در سطح بازار است.

وی خاطرنشان کرد: در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی، وزارت صمت قائل به همکاری و اخذ نظرات و آرا تشکل های بخش خصوصی، مجلس شورای اسلامی و سایر ارکان دولت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظرفیت مناسب تولید روغن نباتی در کشور و تمهیدات اندیشیده شده، بخش خصوصی با همکاری ارکان دولتی مرتبط، جهت ایجاد تعادل در روند تولید و تامین نیاز بازار به این کالا اقدام کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار