قهرمان تورملی والیبال ساحلی بندر ترکمن معرفی شد

تهران (پانا) - تور ملی دو ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن با قهرمانی هتل کانیار (رئوفی-میرزاعلی) به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
قهرمان تورملی والیبال ساحلی بندر ترکمن معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این مسابقات که از روز دوشنبه با حضور ۳۱ تیم در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرستان بندرترکمن آغاز شده بود، امروز (چهارشنبه) با معرفی مقام‌های اول تا سوم به پایان رسید.

در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها، تیم‌های تعاونی سبزدشت قلعه (رسول یمرلی - کامبیز کلته) و سایپا تهران (علیرضا آقاجانی - جواد فیروزپور) به مصاف یکدیگر رفتند و سایپا با پیروزی در دو ست متوالی با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۸ عنوان سومی مسابقات را از آن خود کرد.

در دیدار نهایی نیز تیم‌های اتو لنت سعید گنبد (پرویز فرخی - بهنام توکلی) و هتل کانیار علی‌آباد (رحمان رئوفی - حامد میرزاعلی)، به مصاف یکدیگر رفتند و هتل کانیار با امتیازهای ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۶ به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی نخستین تور ساحلی سال ۹۹ را به دست آورد.

مراسم اهدای کاپ و مدال تیم‌های اول تا سوم این مسابقات، با حضور میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و توفیق کابلی رئیس کمیته ساحلی فدراسیون برگزار شد.

رتبه‌بندی نهایی این مسابقات و جوایز تیم‌ها به قرار زیر است:

هتل کانیار علی‌آباد (رحمان رئوفی - حامد میرزاعلی) پنجاه میلیون ریال

اتو لنت سعید گنبد (پرویز فرخی - بهنام توکلی) چهل میلیون ریال

سایپا تهران (علیرضا آقاجانی - جواد فیروزپور) سی میلیون ریال

شرکت تعاونی سبزدشت قلعه (رسول یمرلی - کامبیز کلته) بیست میلیون ریال

همچنین تیم‌های هورسان رامسر، آرد ترکمن دشت، املاک فرید کلاچای و رادین پلاست کاوان با کسب عنوان پنجم مشترک این مسابقات، جایزه ۱۰ میلیون ریالی (برای هر تیم) را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار