سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار کرونایی قرار گرفت

۱۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند

زاهدان (پانا) – رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد افزایش سریع موارد جدید کرونا، سیستان و بلوچستان را در وضعیت هشدار قرار داده است و از عموم مردم و دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در بسیج ملی مبارزه با کرونا دعوت می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار  کرونایی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری اظهار کرد: در 24 ساعت منتهی به روز چهارشنبه 7 آبان ماه 140 مورد جدید مثبت آزمایشگاهی توسط دانشگاه های علوم پزشکی استان مورد شناسائی قرار گرفت و مجموع موارد مثبت استان به 16 هزار و 668 نفر رسید.

وی افزود: در همین مدت 4 نفر از هم استانی ها به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع موارد فوت نیز به 722 نفر رسید.

هاشمی شهری ادامه داد: ظرفیّت بخش های بستری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را حدود 30 افزایش داده ایم و در حال حاضر مشکلی در زمینه کمبود تخت بستری وجود ندارد، با این حال نگرانیم که در صورت ادامه روند فعلی، تعداد بیماران از ظرفیت بستری بیشتر شود.

وی تصریح کرد: تقریبا همه افراد جامعه از وجود بیماری کرونا مطلع هستند و با روش های پیشگیری از آن نیز آشنا شده اند، با این وجود برای ترغیب بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل های پیشگیرانه هنوز هم نیاز به فرهنگ سازی و متقاعد سازی عمومی داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار