معاون پژوهش، برنام‌ ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

ضرورت مشارکت جدی خانواده ها در انتخابات انجمن اولیا و مربیان

تهران(پانا)-معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در جلسه انجمن اولیا و مربیان از ضرورت مشارکت جدی خانواده‌ها در انتخابات انجمن اولیا و مربیان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت مشارکت جدی خانواده ها در انتخابات انجمن اولیا و مربیان

یوسف بهارلو با اشاره به اینکه در زمینه تولید محتوی برای خانواده ها و اولیای دانش‌آموزان غفلت کرده‌ایم اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان باید در این زمینه حرکت جدی‌تری انجام داده و با توجه به فرهنگ دینی، ملی، بومی و منطقه‌ای به تولید محتواهای مناسب بپردازد.

او با تاکید بر اینکه فضای مجازی را نباید به حال خود رها کنیم، گفت: در شرایط امروز که دانش‌آموزان بیشتر از گذشته با فضای مجازی در ارتباط هستند باید با ایجاد محتواهای مناسب در فضای مجازی، دانش‌آموزان خود را رصد کنیم و نگذاریم اطلاعات از منابع غیررسمی و یا مراجعی که مورد تایید آموزش و پرورش نیست به دست آنان برسد.

بهارلو در ادامه با اشاره بر ضرورت شفافیت و انضباط مالی در مسائل مربوط به اداره انجمن اولیا و مربیان تصریح کرد: باید اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس را با مسائل روز مالی آشنا کرد و با برگزاری آموزش‌های تخصصی برای آنان، سطح آگاهی‌های آنان را نسبت به حوزه‌های مختلف بالا برد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اولیا تکمیل‌کننده مسائل آموزشی هستند، خاطرنشان کرد: نباید این تصور پیش آید که چون مدارس به شکل غیرحضوری است، پس نقش اولیا و مربیان کمرنگ شده است، بلکه دقیقا برعکس مشارکت جدی والدین دانش‌آموزان در انتخابات انجمن اولیا و مربیان ضرورت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار