سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

مدیران به روند آموزش در فضای مجازی نظارت داشته باشند

قرچک (پانا)- سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک بر برنامه ریزی مناسب برای بهره مندی همه دانش آموزان از آموزش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیران به روند آموزش در فضای مجازی نظارت داشته باشند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در جلسه بررسی و تحلیل نتایج امتحانات نوبت دوم سال تحصیلی 99-98 و میزان قبولی مدارس دوره دوم متوسطه که در سالن اجتماعات ثقلین برگزار شد، روح‌الله فراهانی اظهار کرد: آغاز ماه ربیع‌الاول را حضور همه مدیران مدارس و همکاران فرهنگی شهرستان قرچک تبریک می‌گوییم و امیدواریم در این ماه پر خیر و برکت موفقیت‌های روز افزون برای همه رقم زده شود.
فراهانی گفت: در شرایط کنونی جامعه با وجود ویروس منحوس کرونا بر این امر واقف می‌شویم که سلامتی نعمت بزرگی بود که باید قدردان آن باشیم. در کنار نعمت بزرگ سلامتی باید قدردان نعمت امنیت اجتماعی در جامعه نیز باشیم.
او ادامه داد: آموزش در فضای مجازی کار همکاران فرهنگی را دوچندان کرده‌است، جا دارد از زحمات همه همکاران تقدیر کنیم چراکه برای آموزش در فضای مجازی به صورت شبانه‌روزی تلاش می کنند تا تولید محتوا کرده و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند. از همه مدیران می‌خواهیم در شرایط موجود کرونایی که زحمات معلمان دو چندان شده، تشویق و ترغیب همکاران را در دستور کار خود قرار دهند.
او خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها تعدادی از دانش‌آموزان دسترسی به تلفن همراه نداشتند، با همت و پیگیری از مدیران، چند دستگاه تلفن همراه خریداری و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت تا از آموزش مجازی برخوردار شوند.
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ادامه گفت: مدیران به روند آموزش در فضای مجازی نظارت داشته باشید، هیچ دانش‌آموزی نباید از آموزش بی‌بهره شود، برنامه ریزی مناسب صورت گیرد تا از آموزش بهره‌مند شوند.
فراهانی در ادامه به بررسی تحلیل برخی از دروس پایه در رشته نظری پرداخت و افزود: با توجه به میانگین نمره این دروس در منطقه ضرورت دارد که مدیران محترم اهتمام ویژه و برنامه‌ریزی‌های مناسب داشته باشند و با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های آموزشی به منظور ارتقاء آن اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار