مدیرعامل شرکت آبفای جنوب‌غربی استان تهران :

نیاز به اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی جهت جابجایی خط لوله انتقال آب شرب اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیرعامل شرکت آبفای جنوب‌غربی استان تهران در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر از لزوم اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای جابجایی خط لوله انتقال آب شرب اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نیاز به اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی جهت جابجایی خط لوله انتقال آب شرب اسلامشهر

در این جلسه، علی لدنی‌نژاد، مدیرعامل شرکت آبفای جنوب‌غربی استان تهران، در سخنانی اظهار کرد: اکنون در سطح شهرستان اسلامشهر بیست و پنج پروژه فاضلاب‌آبی مستقل در حال اجرا است و با توجه به توسعه خطوط راه‌آهن و ضرورت انتقال و جابجایی خط لوله فلزی هزار میلی متری انتقال آب شرب اسلامشهر که در مجاورت خط راه آهن تهران جنوب قرار دارد، اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.

او افزود: با توجه به اینکه این خط لوله اصلی تامین آب شرب اسلامشهر است و ۲۳ سال پیش در جوار خط راه‌آهن احداث شده، با توسعه شبکه ریلی و به منظور جلوگیری از بروز حوادث غیر منتظره ،جابجایی این خط لوله ضروری و حیاتی است.

مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران، خاطرنشان کرد: با تخصیص و تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز این شرکت، می‌توان ضمن تکمیل و بهره‌برداری سریع از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری اسلامشهر و دیگر پروژه‌های در دست اقدام، از هدر رفتن آبهای سطحی جلوگیری و در حفظ محیط زیست منطقه گام‌های بلندی را برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار