بررسی وضعیت تحصیلی و شرایط زندگی دانش آموزان روستاهای محروم راور کرمان توسط آموزش و پرورش و کمیته امداد منطقه

کرمان(پانا) - مدیر، معاون پشتیبانی و کارشناسان حراست و روابط عمومی آموزش و پرورش به اتفاق رئیس کمیته امداد امام خمینی و همکارانشان به روستاهای دورافتاده گزک، هفتاد میش، تیکدر، جریسخون و ... سر زدند و ضمن پرس و جو از احوال دانش آموزان و والدین مقیم روستاهای مذکور، وضعیت تحصیلی و شرایط زندگی آنها را از نزدیک بررسی کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی وضعیت تحصیلی و شرایط زندگی دانش آموزان روستاهای محروم راور کرمان توسط آموزش و پرورش و کمیته امداد منطقه

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان،علیرضا بستان پیرا مدیر، معاون پشتیبانی و کارشناسان حراست و روابط عمومی آموزش و پرورش به اتفاق رئیس کمیته امداد امام خمینی و همکارانشان به روستاهای دورافتاده گزک، هفتاد میش، تیکدر، جریسخون و ... سر زدند و ضمن پرس و جو از احوال دانش آموزان و والدین مقیم روستاهای مذکور، وضعیت تحصیلی و شرایط زندگی آنها را از نزدیک بررسی کردند.

بستان پیرا مدیر آموزش و پرورش راور در این بازدید با اشاره به آموزه‌های دینی و سفارشات ائمه معصومین (ع) به هم نشینی و مصاحبت با نیازمندان و فقرا، تصریح کرد: مسئولان با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت و نیازمندان و دیدار با این خانواده ها ،موجب شکل گیری و ایجاد همدلی لازم برای خدمت رسانی موثر به نیازمندان می شوند.
در حاشیه این بازدید، حجت الاسلام و المسلمین طاهری رئیس کمیته امداد راور ، با قدردانی از بستان پیرا مدیر آموزش و پرورش و همکاران به جهت همراهی در این بازدید، اظهار کرد: پیرو جلسه هفته گذشته با مسئولین آموزش و پرورش شهرستان، در راستای دلجویی عاطفی از خانواده های نیازمند روستاهای محروم بخش کوهساران و شناسایی و برطرف کردن نیازهای تحصیلی آنان به این مناطق سرکشی شد.
رئیس کمیته امداد با اشاره به دیدار با خانواده‌های نیازمند روستایی و تفقد و دلجویی از آنها، افزود: در کنار ارزش معنوی این اقدام خداپسندانه و دلجویی عاطفی از نیازمندان، در زمینه مساعدت تحصیلی به دانش آموزان این روستاها تصمیم گیری شد و به هر خانواده و جامعه هدف مورد بازدید، یک سبد کالا سه میلیون ریالی اهدا شد.
گفتنی است در حاشیه این بازدید از زحمات و خدمات ارزنده اکبر ادب نژاد، دهیار سختکوش و پیگیر روستای گزک و محسن عبدالکریمی مدیر آموزگار جوان و دلسوز این روستا که در جهت بهبود وضعیت معیشتی و ارتقا وضعیت تحصیلی دانش آموزان تلاش بسیاری می کنند، تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار