نمایندگان سیستان و بلوچستان در دهمین دوره مجلس دانش آموزی در بیانیه ای اعلام کردند:

مجلس دانش آموزی نوجوانانی مطالبه گر باید پرورش دهد

زاهدان (پانا) - نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در دهمین دوره مجلس دانش آموزی به مناسبت برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی بیانیه ای خطاب به مدیران، معاونان و مربیان پرورشی و همچنین دانش آموزان مطالبه گر استان صادر کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی نوجوانانی مطالبه گر باید پرورش دهد

در این بیانیه آمده است: با توجه به فرارسیدن آبان ماه، ماه برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی؛ وظیفه خود دانستیم توانایی های دانش آموزان مستعد استانی را یاد آور شویم که در اوج محرومیت ها، در کوچه و خیابان های خاکی اش، استعدادهای فراوانی نهفته است .

این بیانیه ادامه می دهد: دوستان دهه هشتادی، گام دوم انقلاب، گام ماست و لازمه موفقیت در این راه «مطالبه گری» است. شورای دانش آموزی می تواند مرحله به مرحله، از شورای مدرسه/ منطقه/ استان و مجلس دانش آموزی نوجوانانی مطالبه گر را پرورش داده و به جامعه هدیه کند. برای داشتن فردایی روشن و دست یافتن به آرمان های انقلاب و ثابت قدم ماندن در آن؛ باید از امروز شروع کرد .

در پی تفکر، مطالعه درست و مطالبه درست است که می تواند به ما در جهت رسیدن به رشد و تعالی خود، هم نوعان و جامعه کمک کند. امید است با تلاش و نگاهی نو،فردایی بهتر در جهت گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسازیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار