تهیه چارچوب و ضوابط جذب و استخدام منابع انسانی در آموزش و پرورش

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد اعضای شورای عالی آموزش و پرورش بر تهیه و تدوین چارچوب روشن، شفاف و مشخص برای جذب و استخدام منابع انسانی در آموزش و پرورش تاکید کرده و خواستار جلوگیری از استخدام‌های خارج از ضوابط و چارچوب قانونی در آموزش و پرورش شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تهیه چارچوب و ضوابط جذب و استخدام منابع انسانی در آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی آموزش و پرورش، محمود امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به جلسه شورای عالی که با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضای آن تشکیل شد، افزود: در این جلسه اعضای شورای عالی با تاکید بر اینکه هیچ کاری مهم تر از تهیه چارچوب، ضوابط و شرایط جذب و استخدام در آموزش و پرورش نیست بر رعایت شرایط و ضوابط جذب و استخدام نیرو در آموزش و پرورش تاکید کردند.

وی اظهار کرد: اعضای شورای عالی بر تهیه و تدوین چارچوب روشن، شفاف و مشخص برای جذب و استخدام نیروی انسانی در آموزش و پرورش تاکید نموده و خواستار جلوگیری از استخدام های خارج از ضوابط و چارچوب قانونی در آموزش و پرورش شدند.

امانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیروی انسانی از طریق دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی به آموزش و پرورش، اضافه کرد: جذب و استخدام نیروی انسانی در آموزش و پرورش باید از طریق دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی انجام شود و ضوابط و شرایط جذب در این دانشگاه ها از سوی شورای عالی آموزش و پرورش تعیین و به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی که می خواهد معلم شود، بعد از تحصیل در دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی، در صورت کسب صلاحیت های حرفه ای معلمی و نیاز آموزش و پرورش، جذب و استخدام می شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پایان با اشاره به تصویب برنامه زیرنظام تربیت معلم و تامین منابع انسانی سند تحول بنیادین، گفت: معیار جذب و استخدام در آموزش و پرورش فقط بر اساس شرایط و ضوابطی است که از سوی شورای عالی آموزش و پرورش تعیین و اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار