فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد:

مراقبت از مرزها با آمادگی حداکثری

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی ناجا می‌گوید مرزبانی به بلوغ نسبی دست یافته و مرزبانان با آمادگی حداکثری، توان رزمی و عملیاتی و روحیه رزمندگان دفاع مقدس، از مرزهای ایران اسلامی مراقبت و دفاع می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مراقبت از مرزها با آمادگی حداکثری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در نشست هم اندیشی با قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) افزود: بر روح بلند ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مظلوم مرزبانی درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با تأکید بر اینکه مرزبانی یکی از ایستگاه‌های و سنگرهای تأثیرگذار در تأمین امنیت کشور است، افزود: امروز امنیت پایدار در کشور بسط و گسترش داشته و تاثیرگذاری آن منوط به راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه تهدیدات پیرامونی فراوانی در آن سوی مرزهای کشور وجود دارد، افزود: مرزبانی در کشور به بلوغ نسبی دست یافته و مرزبانان با آمادگی حداکثری توان رزمی و عملیاتی و روحیه رزمندگان دفاع مقدس، از مرزهای ایران اسلامی مراقبت و دفاع می‌کنند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه اقدامات مرزبانی مورد تفقد سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفته است، بیان کرد: هرچه سختی کار مرزبانان در مرزها دشوارتر می‌شود، مرزبانان نیز به همان اندازه با شوق و اشتیاق مرزها را کنترل و مدیریت می‌کنند و این امر موجب پویایی مرزبانی شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: تأمین امنیت مناطق مرزی و روستاهای تحت کنترل با مرزبانی نیروی انتظامی است و مرزبانان علاوه بر اقدامات نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی در مرزها، اقدامات قضائی نیز در مناطق مرزی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: مرزبانی با وحدت رویه سایر نیروهای مسلح در تأمین امنیت مرزهای کشور مشارکت دارد و این مشارکت خاری بر چشمان کوردل دشمنان بوده که آنها را مأیوس و ناامید کرده است.

سردار گودرزی با تأکید بر ضرورت ایجاد شهرک‌های مسکونی سازمانی در مرزها، گفت: ایجاد شهرک‌های مسکونی سازمانی برای ارتقاء توان رزم مرزبانان مطالبه ما از دولت، مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح است و این مهم موجب حفظ توان عملیات خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به چهار راهبرد عملیاتی مرزبانان، افزود: یکی از مهمترین و اساسی ترین راهبردهای مرزبانی محقق شدن هوشمندسازی مرزها است که این روند باید به لطف خداوند متعال طی سه سال آینده اجرایی و عملی شود.

وی خط مش مرزبانان را امتداد راه رزمندگان دفاع مقدس نامبرد و اظهار کرد: شهدا واسطه فیض الهی هستند و ما برای ادامه راه آنها، از ائمه اطهار (ع) استعانت می‌گیریم تا بتوانیم به نحوه احسن در مسیر آنها گام برداریم.

سردار گودرزی بر اجرای طرح مکنا و خوشایندسازی یگان های مرزی اشاره کرد و گفت: طرح خوشایندسازی یگان های مرزی برای اقتدار سازمانی و حفظ روحیه کارکنان شروع شده و اجرایی شدن آن در ترمیم روحیه و همچنین ارتقاء توان رزم مرزبانان موثر واقع خواهد شد.

مرزبانان با رشادت و ایثارگری از سرحدات کشورمان دفاع می کنند

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) نیز با اشاره به روحیه سلحشوری در مرزبانان گفت: امنیت مردم ما از ایثارگری مرزبانان است که با رشادت و ایثارگری از سرحدات کشورمان دفاع می کنند و این افتخار بزرگی است.
سردار مرتضی صفاری افزود: بصیرت در نیروهای مسلح باعث می شود که جایگاه و تکلیف خود در پیشگاه خداوند متعال، وطن و مردم را بدانیم.

وی ادامه داد: یکی از موفقیت های نیروهای مسلح، افزایش توانایی و بصیرت افزایی در مقابل توطئه های دشمنان است و باید با بصیرت، حق و باطل را تشخیص داد.

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: رژیم غاصب اسرائیل به حمایت آمریکا به دنبال تاسیس خاورمیانه جدید در منطقه می باشد و تلاش آمریکا به زیر سیطره بردن سایر کشورهاست که ایران اسلامی با تمام قوا در مقابل باطل ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه کشور ایران اسلامی دارای یک حکومت منسجم بوده، گفت: قدرت جمهوری اسلامی از داخل ایران به بیرون مرزها رفته و ایران اسلامی نفوذش در منطقه زیاد است.

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به روحیه سلحشوری در مرزبانان افزود: امنیت مردم ما از ایثارگری مرزبانان است که با رشادت و ایثارگری از سرحدات کشورمان دفاع می کنند و این افتخار بزرگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار