مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

صدها دختر و پسر نیازمند در فهرست پویش مهربانی منطقه قرار دارند

بهارستان یک(پانا)- با توجه به آغاز پویش «مثل فرزند خودم» در بهارستان یک، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان عنوان کرد امسال بخشی از هزینه های تحصیل دانش آموزانی که توانایی تهیه ابزار آموزشی ندارند تامین می شود تا فقر مانع تحصیل آنان نشود.

کد مطلب: ۱۱۳۴۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
صدها دختر و پسر نیازمند در فهرست پویش مهربانی منطقه قرار دارند

مصطفی کلانتری ضمن اشاره به متداوم شدن روزهای ‌کرونایی سال تحصیلی جدید و آموزش‌های‌ مجازی و مشکلات دانش‌آموزان محروم به پانا گفت: در روزهای کرونایی سال جدید تحصیلی باید در تلاش باشیم تا دانش‌آموزان مستعد و توانمند را هم مانند فرزندان خود خوشحال کنیم. خوب یادمان است که خرید لوازم التحریر و کیف و کفش در مدرسه‌ها چه لذتی داشت. امروز هم که گذر روزگار ما را از دانش‌آموزان دیروز به پدرها و مادرهای امروز تبدیل کرده، می‌توانیم ذوق و شوق را در نگاه‌های قشنگ فرزندان‌مان ببینیم در حالی که در میان هیاهوی روزهای کرونایی هستند.

او در ادامه گفت: واقعیت این است که فرزندان دیگری، درست مانند فرزندان ما و با همان آرزوها و رویاها وجود دارند که تنگدستی پدر و مادرهایشان اجازه نمی‌دهد روزشان را با خوشحالی آغاز کنند. امسال می‌خواهیم دست به دست هم دهیم و بخشی از هزینه تحصیل تعدادی از این فرزندان ایران را تأمین کنیم تا سایه فقر خانواده‌هایشان بر تحصیل و آینده آنها کمتر سنگینی کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در پایان گفت: صدها دختر و پسر در فهرست ما قرار دارند و ما تصمیم داریم، هر چقدر که در توان‌مان باشد، با خرید تلویزیون و گیرنده‌دیجیتال (نو یا کارکرده) ، تعدادی از آنها و شاید همه آنها را تحت پوشش قرار دهیم.

خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار