معرفی گزینه اصلی برای جانشینی شجاع خلیل‌زاده؛ پاتک دوم به تیم سابق

تهران (پانا) - این احتمال وجود دارد که یحیی گل محمدی برای انتخاب جانشین شجاع خلیل‌زاده باز هم به سراغ بازیکنی برود که سابقه کار کردن با او را دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
معرفی گزینه اصلی برای جانشینی شجاع خلیل‌زاده؛ پاتک دوم به تیم سابق

پس از جدایی پرحاشیه شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس که منجر به کاهش محبوبیت فاحش این بازیکن شد، یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که ذهن هواداران پرسپولیس را به خود مشغول کرده جانشین این بازیکن است و اینکه چه کسی قرار است ضلع سوم خط دفاعی محکم پرسپولیس را همراه با سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی‌زادگان تشکیل دهد.

در ابتدا بحث‌هایی پیرامون احتمال ماندن محمد انصاری در پرسپولیس مطرح شد اما ظاهرا تصمیم یحیی گل محمدی درباره انصاری و جدا شدنش از پرسپولیس قطعی است و هیچ عاملی نمی‌تواند مدافع خوش اخلاق فوتبال ایران را در پرسپولیس ماندگار کند.

اما اولین اسمی که برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده بود، ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته تراکتور است که قراردادش با این پولدارهای فوتبال ایران فسخ شده و بازیکن آزاد است. هر چند پالس‎‌هایی درباره احتمال حضور سلیمی در پرسپولیس شنیده می‌شد اما گفته می‌شود اولویت این بازیکن حضور در فوتبال اروپا خواهد بود و اگر انتقال اروپایی میسر نشود احتمال پرسپولیسی شدنش وجود دارد.

کنار ایمان سلیمی اما دو روزی است نام جدیدی برای خط دفاع پرسپولیس به گوش رسیده که با تیم دیگری قرارداد دارد و حضورش در پرسپولیس منوط به دریافت رضایت‌نامه خواهد بود. فرشاد فرجی مدافع تیم شهر خودرو مشهد گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای جانشینی شجاع خلیل‌زاده است که البته با تیم مشهدی قرارداد دارد و پرسپولیس باید برای حضور این بازیکن بیش از قراردادش دست به جیب شود و البته در این مسیر به رضایت سید مهدی رحمتی هم نیاز خواهد داشت.

یحیی گل محمدی که فصل گذشته سرمربی شهر خودرو مشهد بود، تا به اینجای کار میلاد سرلک را از این تیم به پرسپولیس آورده و حالا اگر فرشاد فرجی هم بازیکن قهرمان ایران شود، دومین بازیکن بزرگ شهر خودرو بوسیله سرمربی سابقش به تیم دیگری خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار