نگاهی به دیدارهای مهم 7 آبان فوتبال ایران و جهان؛ شب حسرت دوئل رونالدو لیونل مسی

تهران (پانا) - در دیدارهای امشب جهان فوتبال نگاه‌ها به شهر تورین خواهد بود، جایی که یوونتوس بدون کریستیانو رونالدو باید به مصاف بارسلونا برود.

کد مطلب: ۱۱۳۴۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به دیدارهای مهم 7 آبان فوتبال ایران و جهان؛ شب حسرت دوئل رونالدو لیونل مسی

امشب 7 آبان 1399 مصادف با 28 اکتبر 2020 و 11 ربیع‌الاول 1442، در فوتبال جهان بازی‌های مهمی در لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و همچنین 3 لژیونر ایرانی در چین، سوئد و آمریکا فرصت حضور در میدان را خواهند داشت.

فوتبال جهان در 28 اکتبر 2020

آزمون سخت بارسلونا برای فرار از بحران

دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020 امشب با برگزاری 8 بازی در چهار گروه در دو ساعت 21:25 و 23:30 به پایان خواهد رسید که در میان این بازی‌ها می‌توان دیدار یوونتوس و بارسلونا و همچنین تقابل منچستر یونایتد و لایپزیش را دارای حساسیت بیشتری دانست.

حساس‌ترین بازی امشب در شهر تورین برگزار خواهد شد، جایی که یوونتوس در غیاب کریستیانو رونالدو که ویروس کرونا مبتلا شده باید از تیم بارسلونایی میزبانی کند که با شکست در ال‌کلاسیکو پا به این دیدار گذاشته و برای فرار از بحران چاره‌ای جز پیروزی در خانه یوونتوس ندارد. اما در کنار این بازی، نمی‌توان از تقابل ورزشگاه اولدترافورد هم غافل شد.

منچستر یونایتد که در هفته اول مرحله گروهی دست به کاری بزرگ زد و پاری سن ژرمن را در پاریس شکست داد، باید در این هفته از رقابت‌ها لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در تاریخ از لایپزیش شگفتی‌ساز یک سال اخیر فوتبال اروپا میزبانی کند.

برنامه دیدارهای امشب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

گروه E

کراسنودار - چلسی / ساعت 21:25

سویا - رن / ساعت 23:30

گروه F

بورسیا دورتموند - زنیت / ساعت 23:30

کلوب بروژ - لاتزیو / ساعت 23:30

گروه G

یوونتوس - بارسلونا / ساعت 23:30

فرنتس‌واروش - دینامو کیف / ساعت 23:30

گروه H

استانبول باشاک‌شهر - پاری سن ژرمن / ساعت 21:25

منچستر یونایتد - لایپزیش / ساعت 23:30

لژیونرهای ایرانی در 7 آبان 99 (28 اکتبر 2020)

نبرد مرگ و زندگی در چین

امشب غیبت سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا قطعی است و این مهاجم ایرانی که مشکوک به کرونا ویروس است تیمش را در سفر به آلمان برای دیدار با بورسیا دورتموند همراهی نکرده است.

اما در بین سایر لژیونرهایی که امروز و امشب می‌توانند برای تیم‌هایشان به میدان برود، هر چند حیاتی‌ترین بازی پیش‌روی مرتضی پورعلی گنجی و شنژن است که در پلی‌آف بقا در سوپر لیگ چین باید به زمین بروند، اما نمی‌توان از کنار دیدار هکن در لیگ برتر سوئد عبور کرد.

هکن امشب باید دیداری عقب‌افتاده را برگزار کند و اگر از این بازی با برد خارج شود در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ برتر سوئد به رده دوم جدول صعود خواهد کرد و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده مالمو صدرنشین مقتدر این فصل خواهد بود.

برنامه دیدارهای امروز و امشب لژیونرهای ایرانی

پلی‌آف سوپر لیگ چین (مرتضی پورعلی گنجی - شنژن)

شنژن - شیانژوانگ / ساعت 11

لیگ برتر سوئد (دالهو ایراندوست - هکن)

هکن - دیوگاردن / ساعت 21:30

ام‌ال‌اس (استیون بیت‌آشور - کلورادو راپیدز)

مینوئستا یونایتد - کلورادو راپیدز / 3:30

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار