۱۵ سرمایه گذار حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات کرونایی دریافت می کنند

یاسوج (پانا) - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد ۱۵ سرمایه گذار حوزه گردشگری استان برای دریافت تسهیلات بانکی جبران خسارت های کرونا به بانک های عامل معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ سرمایه گذار حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات کرونایی دریافت می کنند

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، محمد حسین‌زاده اظهار کرد: برای این واحدهای حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافته است.

او بیان کرد: برای جبران خسارت های ناشی از رکود صنعت گردشگری پس از انتشار ویروس کرونا هر یک از دفاتر مسافرتی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بهره برداران سایر زیرساخت ها بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی دریافت می کنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این خسارت ها با سود ۱۲درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه پیش بینی شده است.

حسین زاده عنوان کرد: ۶۵ واحد گردشگری استان شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، رستوران های سنتی، اردوگاه های تفریحی و مجتمع های اقامتی از انتشار ویروس کرونا در استان خسارت دیده اند.

او گفت: میزان خسارت وارد شده سرمایه گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

حسین زاده بیان کرد: بهره برداران حوزه گردشگری همچنین تا پایان مهر امسال از پرداخت مالیات معاف هستند.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌ های تاریخی، ویژگی‌ های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار