تذکر رسولی نسبت به منصوب نشدن معاون منابع انسانی شهرداری‌ تهران 

تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای‌ شهر تهران، نسبت به منصوب نشدن معاون منابع انسانی شهرداری‌ تهران به شهردار‌ تذکر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تذکر رسولی نسبت به منصوب نشدن معاون منابع انسانی شهرداری‌ تهران 

سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری گفت: ضمن اعلام مراتب تعجب و تأسف خود نسبت به وفا نکردن به عهد خویش و اعمال مواضع و رفتاردوگانه مبنی بر تعهد و همراهی اولیه در زمان اخذ رای اعتماد و ارسال لایحه و تقاضای استرداد لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازمان ها و شرکت های تابعه در واپسین لحظات طرح آن در صحن شورای اسلامی و همچنین تعیین شتابزده سرپرست برای حوزه معاونت امور مناطق، که خودتان تقاضای حذف آن را کرده بودید؟!

وی ادامه داد: اکنون که یکی از مهمترین وعده های شورای پنجم به مردم با صلاحدید و رای اکثریت همکاران، کن لم یکن گردیده است، مقتضی است وفق مصوبه شورایعالی اداری کشور و تبصره 3 ماده 9 ضوابط تشکیلاتی شهرداری و سازمان های ذیربط، در اسرع وقت نسبت به انتصاب فردی عالم و متخصص از بین صاحب نظران جامعه مدیران منابع انسانی کشور که در طراز شهرداری پایتخت باشد، بعنوان معاون منابع انسانی اقدام فرمائید.

خزانه‌دار شورای شهر تهران همچنین گفت: ضمناً حسب وظیفه نمایندگی و اخلاقیام از زحمات بی‌دریغ و صادقانه جناب آقای رستمی معاون سابق امور مناطق طی دوره تصدی این مسئولیت سپاسگزاری می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار