مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

شما به عنوان مدرسان آموزش خانواده باید حداقل های محیط یادگیری را مدیریت کنید

نیشابور(پانا)- جلسه هم اندیشی مدرسان آموزش خانواده با هدف برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب در شرایط کنونی در راستای کمک به دانش آموزان و اولیاء با حضور مدیر و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
شما به عنوان مدرسان آموزش خانواده باید حداقل های محیط یادگیری را مدیریت کنید

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل، گفت: وقتی صحبت از تعلیم و تربیت می شود، علاقمندی و گرایش فرد به رشد جامعه را نشان می دهد و بسیاری از رفتارهایی که در تصمیم گیری ها اثرگذار است، بر گرفته از همین موضوع است.

علیرضا کلیدری افزود: نگاه ساده لوحانه به تعلیم و تربیت در درون و برون سیستم می تواند این چالش ها را چندین برابر کند و باید در حوزه آموزش خانواده با هدف گذاری مناسب، آسیب ها را به حداقل برسانیم. تربیت یک جریان دائمی است و برای ما بسیار مهم است که سلامت جسمی دانش آموزان و معلمان به مخاطره نیفتد، اما آیا برای تامین سلامت روحی و روانی، سلامت معنوی و سلامت اجتماعی جوانان برنامه ای پیش بینی کرده ایم.

وی ادامه داد: امروز شما به عنوان مدرسان آموزش خانواده باید حداقل های محیط یادگیری را مدیریت کنید. چالش های دانش آموزان را شناسایی و برای حل این معضل بزرگ راه کارهای موثر ارائه دهید چرا که امروز میل به مدرسه به حداقل رسیده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: روابط علت و معلولی خطی نیست، حلقوی و در هم پیچیده است، بنابراین کارهایی که انجام می دهیم باید عمیق، فلسفی، منعطف و هدفمند باشد تا بتوانیم مخاطرات جدی را به حداقل برسانیم. امروز آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی که کارکردهای آن به خوبی دیده نمی شود، در حال قضاوت شدن است. امیدوارم بتوانیم با کمک شما تدابیری برای این شرایط ناپایدار اندیشیده و اقدامات مورد نیاز تبیین و سیاست گذاری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار