دانش آموزان طلایه داران گام دوم انقلاب هستند

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد شعار بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی «شورای دانش‌آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب» است که نشان دهنده اهمیت مشارکت نوجوانان و جوانان در آینده انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۱۳۴۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان طلایه داران گام دوم انقلاب هستند

رضا بامری در مراسم نمادین بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی که در مدرسه شاهد شهریار زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: این انتخابات با استناد به ماده 18 و 20 آئین نامه اجرایی مدارس، مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و راهکار 2-13 سند تحول بنیادین به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: حدود 800 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی در 7 هزار مدرسه به دو صورت حضوری و مجازی در این انتخابات شرکت می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه دانش‌آموزان از پایه سوم ابتدایی به بالا می‌توانند در این انتخابات مشارکت داشته باشند و به عضویت هیأت رئیسه شورای دانش‌آموزی درآیند.

بامری ادامه داد: با برگزاری این انتخابات، دانش آموزان مسئولیت پذیری را تمرین می کنند و فرصت مناسبی برای کسب مهارت های اجتماعی دانش آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد شوراهای دانش آموزی باید واقعی باشد، تصریح کرد: این انتخابات نماد مشارکت فعالانه دانش آموزان در مدارس است که زمینه مشارکت اجتماعی و سیاسی آنان در آینده کشور را فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار