مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

کسب رتبه‌های برتر کشوری در نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر از کسب رتبه‌های برتر کشوری در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزان در نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌های برتر کشوری در نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در سال تحصیلی 99-98 واحد مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی حوزه معاونت تربیت‌بدنی و پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر، جشنواره نوجوان سالم را با محوریت طرح یاریگران زندگی و با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها جهت گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با موضوع شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر را اجرا کرد.

او در ادامه افزود: از جمله اهداف کلی برگزاری جشنواره، شناسایی قابلیت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، معرفی دستاوردها، ابتکارات و الگوهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری و فرهنگ‌سازی در زمینه دوری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی است.

بنار بیان کرد: منیره نسیمی کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش اسلامشهر موفق به کسب رتبه دوم کشوری نهمین جشنواره نوجوان سالم در بخش پروژه های مداخلاتی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: همچنین دانش‌آموزان فاطمه جوان و نرگس یوسفی از آموزشگاه شهید اورکی اسلامشهر نیز در رشته نقاشی با مداد رنگی و نقاشی با آبرنگ توانستند رتبه‌های برتر کشوری را در نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم کسب کنند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار