هشدار فرماندار مرند نسبت به افزایش شیوع کرونا در این شهرستان

مرند (پانا) - فرماندار ویژه مرند ضمن هشدار نسبت به افزایش شیوع کرونا، بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در این شهرستان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هشدار فرماندار مرند نسبت به افزایش شیوع کرونا در این شهرستان

داود گرشاسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا در شهرستان و قرار گرفتن آن در ردیف ۴۳ شهرستان پر خطر اظهار کرد: متاسفانه عدم اجرای برخی پروتکل های بهداشتی و سهل انگاری عده ای از مردم خطر شیوع ویروس کرونا را تشدید کرده است.

وی افزود: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم و پرهیز از هرگونه تجمع غیرضروری امکان پذیر است و همگی باید در این زمینه تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرند با بیان اینکه کرونا در بین مردم به یک موضوع عادی تبدیل شده است خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه از جهت مقابله با ویروس کرونا باید تشدید شود و مردم، سمن ها، ادارت و نهادها باید در این زمینه بسیار جدی عمل کنند.

وی خطاب به متولیان نظارت بر اصناف نیز گفت: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید به صورت مستمر و جدی صورت گرفته و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

گرشاسبی با اشاره به تعطیلی برخی مراکز و مکان ها تا آخر آبان ماه گفت: در کنار مراسم اجتماعی و فرهنگی، کافه ها، قهوه خانه ها، چایخانه ها، شهربازی ها، باشگاه های ورزشی و ورزش های پر برخورد، مدارس شبانه روزی، دانشگاه ها، سینما، تئاتر، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، کتابخانه ها، مهدهای کودک، تالار های پذیرایی، مساجد، مصلاها، زیارتگاه ها و آرایشگاه های مردانه و زنانه از جمله گروههای هدف هستند که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده است.

فرماندار شهرستان ویژه مرند اظهار داشت: امیدوارم با مشارکت عموم مردم جامعه، بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار