کاظمی در دیدار با خانواده شهیدان فهمیده:

یادواره چهل هزار لاله روشن در مزار شهید فهمیده برگزار می‌شود

کرج(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خانواده شهیدان فهمیده عنوان کرد تعظیم و تکریم خانواده معزز شهدا و گرامی داشتن نام و خاطره شهیدان وظیفه همه ما است و شخصیت شهیدان باید به عنوان الگو برای دانش آموزان معرفی شود.

کد مطلب: ۱۱۳۳۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
یادواره چهل هزار لاله روشن در مزار شهید فهمیده برگزار می‌شود

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده با خانواده شهیدان فهمیده دیدار و گفت و گو کرد.

وی هدف از این دیدار را تکریم خانواده شهدا و تسلیت به خانواده شهیدان فهمیده به مناسبت درگذشت پدر و مادر این شهید والا مقام همچنین برنامه ریزی برای برگزاری مراسم یادواره لاله های روشن عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: این یادواره همزمان با شهادت شهید محمد حسین فهمیده در چهل هزار مدرسه در سراسر ایران و به صورت متمرکز در مزار شهید فهمیده در شهر کرج برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این نشست جزییات و چگونگی برگزاری این یادواره را هماهنگ و بررسی کردیم. همچنین در راستای فرهنگ سازی و بهره مندی دانش آموزان این مراسم در شبکه شاد برای همه دانش آموزان کشور در بخش فعالیت های پرورشی در شادنما پخش می شود.

کاظمی در ادامه تصریح کرد: در هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مفصلی را برای دانش آموزان طراحی و آماده کرده ایم تا راه و یاد شهیدان به خصوص شهدای دانش آموز را زنده نگاه داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار