افتتاحیه طرح مصباح الهدی در ملارد

ملارد(پانا)- ششمین دوره طرح مصباح الهدی در آموزشگاه پسرانه ارشاد شهرستان ملارد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه طرح مصباح الهدی در ملارد

افتتاحیه‌ ششمین دوره طرح مصباح‌الهدی، امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش و امام جمعه ملارد در دبیرستان ارشاد برگزار شد.
طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش، ضمن تشکر از معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره و همکاران مسئول این طرح گفت: مصباح‌الهدی به منظور آشنایی دانش‌آموزان با سیره و زندگی امامان معصوم طراحی شده که امسال بعنوان ششمین دوره از اجرای این طرح، دانش‌آموزان با سیره و زندگانی حضرت ولی‌عصر(عج) آشنا می‌شوند. اولین مرحله اجرای این طرح، افتتاحیه آن است که امسال در مدرسه ارشاد برگزار شد. دومین مرحله آن آزمون مجازی کتابخوانی است. مراحل بعدی به‌ترتیب برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری پویش عشق یعنی انتظار، برگزاری جشن بهار دلها بصورت مجازی می‌باشد و در نهایت اختتامیه این طرح در تاریخ ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌‌شود و از منتخبین طرح بصورت مجازی تقدیر می‌شود.

در ادامه مراسم، حسینی امام جمعه ملارد هم در مورد مفهوم انتظار صحبت کرده و شرایط منتظرین واقعی امام زمان( عج) را بیان کرد و تصریح کرد: تنها منتظر امام بودن کافی نیست و این انتظار باید در تمام جلوه‌های زندگی انسان‌ها بارز باشد.
حسینی افزود: منتظر واقعی باید در رفتار با خودش، دیگران و امام زمان بکوشد تا رفتاری شایسته یک منتظر واقعی داشته باشد. خودسازی، آموزش مسائل دینی به دیگران و دادن صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) و ... از مسائلی است که باید به آن توجه کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار