رئیس اداره سنجش سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

سالم سازی ثبت‌نام‌ها در دوره‌های سواد آموزی با اجرای سامانه سواد‌آموزی تحت وب

اسلامشهر (پانا) - جلسه قطبی آموزش سامانه سواد آموزی تحت وب با حضور رییس اداره سنجش سواد آموزی و کارشناس سنجش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، کارشناسان نهضت، اسلامشهر، بهارستان 1و2 و چهاردانگه به میزبانی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سالم سازی ثبت‌نام‌ها در دوره‌های سواد آموزی با اجرای سامانه سواد‌آموزی تحت وب

در این جلسه، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهارکرد: رفع دغدغه و اطمینان خاطر مردم اولویت کاری ماست.

او با اشاره به اهمیت بهبود وضعیت زندگی هموطنان در هر زمینه‌ای افزود: سامانه وب عدالت را بین آموزش دهنده‌ها برقرار می‌کند و هر آموزش دهنده‌ای می‌تواند افراد بی‌سواد و کم‌سواد را که تلاش کردند در راستای جذب به سامانه و ثبت‌نام راهنمایی کند.

در ادامه اکبریان رئیس اداره سنجش سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درسخنانی تصریح کرد: یکپارچه سازی اطلاعات و گزارش‌های مدیریتی می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به ما کمک کند و ما با اجرای این سامانه می‌توانیم نیازهای سازمان را برآورده کنیم.

او از اقدامات انجام شده در خصوص تهیه و تولید برنامه تحت وب سامانه سواد آموزی، در رابطه با ویژگی‌های این سامانه تصریح کرد: این سامانه می‌تواند در سالم سازی ثبت‌نام‌ها در دوره‌های سواد آموزی، تحکیم و انتقال کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار