معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

پایان مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ورود به دانشگاه فرهنگیان

تهران(پانا)- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از پایان مصاحبه پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ورود به دانشگاه فرهنگیان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به اتمام فرایند مصاحبه پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی گفت: از مجموع 2هزار و 641 نفر معرفی شده از طریق سازمان سنجش و آزمون سراسری، تعداد 689 نفر در دانشگاه پردیس زینبیه، 864 نفر در دانشگاه پردیس عترت (واحد دختران) و یک هزار و 88 نفر در دانشگاه شهید مفتح (واحد پسران) مورد مصاحبه قرار گرفتند.

بهارلو ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا و ناگزیر بودن از انجام مصاحبه به صورت حضوری، با تلاش مستمر و دقت عمل تیم اجرایی در مراکز مصاحبه، این امر به بهترین نحو مطلوب برگزار شد. آنچه که برای همه، به ویژه وزارت آموزش و پرورش اهمیت دارد، انتخاب بهترین و شایسته‌ترین افراد برای ورود به حرفه معلمی است که این مهم در مرکز توجه تیم ستادی و اجرایی مصاحبه در شهرستانهای استان قرار داشت و اجرای کیفی مصاحبه با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌ها منظور شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت موضوع، تصریح کرد: در ستاد مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجائی شهرستان‌های استان تهران، برنامه‌های خوبی برای کیفیت‌بخشی اجرای فرایند مصاحبه در مسیر حرفه‌ای شدن موضوع مصوب شد.

شایان ذکر است اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی به زودی از طریق سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار