نیروی انتظامی یک هتل ۱۸ طبقه را خرید

تهران (پانا) - مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا از خرید یک هتل چهار ستاره در مشهد مقدس خبر داد و گفت پس از هتل آرمان و هتل فاخر سومین هتل در یک سال اخیر است که توسط بنیاد تعاون ناجا خریداری و به اماکن اقامتی ناجا افزوده شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی یک هتل ۱۸ طبقه را خرید

به گزارش سایت پلیس، سردار هابیل درویشی اظهارکرد: همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، یک هتل چهار ستاره بسیار زیبا در مشهد مقدس توسط بنیاد تعاون ناجا خریداری شد و به جمع اماکن اقامتی مرکز خدمات رفاهی کارکنان ناجا پیوست و با این اقدام ظرفیت خدمات اقامتی بنیاد تعاون ناجا در شهر مشهد مقدس به بیش از ۲۵۰۰ تخت افزایش یافت.

وی افزود: این هتل مجلل که در خیابان امام رضا(ع) و در مجاورت حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده است، دارای۱۸ طبقه ، ۱۱۷ اتاق، حداقل ۴۰۰ تخت با سه رستوران، سالن آمفی تئاتر ۱۵۰ نفره ، مجموعه آبی فاخر، حمام سنتی و بازارچه داخلی است.

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا ادامه داد : این هتل چهار ستاره که مراحل بررسی، بازدید و ارزیابی آن توسط هیئت کارشناسی و امضای قرارداد آن حدود سه ماه به طول انجامید، پس از هتل آرمان و هتل فاخر سومین هتل در یک سال اخیر است که توسط بنیاد تعاون ناجا خریداری و به اماکن اقامتی ناجا افزوده شده است که این افزایش ظرفیت بی سابقه مدیون درایت و تدبیر فرمانده ناجا و زحمات شبانه روزی هیئت مدیره بنیاد تعاون ناجا است.

وی در پایان گفت: این هتل بسیار زیبا در چندماه آینده تحویل داده می شود و پس از تجهیز در چرخه خدمات رسانی به کارکنان ناجا قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار