بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان مجلس درباره محکومیت اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه در هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام را قرائت کرد. در این بیانیه تاکید شده است که جسارت و گستاخی امانوئل ماکرون، بخشی از یک نقشه بزرگ‌تر در جهت کندکردن روند پرشتاب اسلام‌گرایی مردم فرانسه است.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه

علی کریمی فیروزجایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان مجلس درخصوص محکومیت اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام را به شرح زیر قرائت کرد:

«همه دنیا در روزهای اخیر شاهد آن بودند که دولت فرانسه چگونه با حمایت از عمل ضد انسانی یکی از نشریات این کشور در توهین وقیحانه به ساحت مقدس فخر عالم پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) ماهیت اهریمنی خود را اثبات کرد.

دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام سابقه دیرینه دارد. کافران همواره برای پوشاندن ضعف و زبونی و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی بخش پیامبران الهی از شیوه نخ نمای تمسخر استفاده می کردند.

این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که سال ها است دولتمردان فرانسوی را تحت سیطره خود قرار داده و برای آنان ارمغانی جز شنیع تر شدن جوامع غیرانسانی نداشته است.

بی گمان چنین رفتارهایی که به بهانه آزادی بیان انجام می شود خود بزرگ ترین ظلم به آزادی بیان است. کدام فطرت سلیمی می پذیرد که با مستمسک آزادی بیان از توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان عالم دفاع شود.

البته حقیقت امر آن است که دل رئیس جمهور فرانسه به حال آزادی بیان نسوخته است بلکه این جسارت و گستاخی ها بخشی از یک نقشه بزرگ تر در جهت کند کردن روند پرشتاب اسلام گرایی مردم فرانسه است که این دولت را شدیدا به وحشت انداخته و او را واداشته به سوی خوی دوران سیاه استعمارگرایی بازگرداند و چنین جنایتی را رقم بزند.

فشارهای شدید این روزها از سوی دولت فرانسه بر مسلمانان این کشور وارد می شود در همین راستا است اما مکر خدای محمد (ص) بسیار بالاتر از مکر رئیس جمهور فرانسه است و مکرون و اضدادش دیر یا زود نتیجه عملی این نوع سیاست ورزی را مشاهده خواهند کرد.

ما نمایندگان ملت مومن و سرافراز ایران اسلامی همراه با موحدان، عدالت طلبان و آحاد مسلمانان جهان اقدامات شنیع و رذیلانه سران کشور فرانسه به خصوص نخست وزیر نادان آن کشور را شدیدا محکوم می کنیم، غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان های باطل، انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن صدای حق در سراسر جهان شوند.

مسلمانان جهان متحد با یکدیگر علیه جریان کفر جهانی خواهند ایستاد و پیام نجات بخش پیامبر اسلام را در جهان طنین انداز خواهند کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار