پیام تسلیت «حکیم زاده» در پی درگذشت معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پیامی درگذشت معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ خانم « فریده حقایی»، را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت «حکیم زاده» در پی درگذشت معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش ابتدایی ، در پی درگذشت معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ خانم « فریده حقایی»، که از همکاران دلسوز نظام تعلیم و تربیت بود، رضوان حکیم زاده در پیامی درگذشت این همکار فرهیخته را به جامعه فرهنگی تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

درگذشت همکار بزرگوار، خانم « فریده حقایی» معاون محترم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

بی شک حضور ارزشمند این فرهنگی فرهیخته که یکی از دلسوزان آموزش و پرورش بود و پیگیری‌های مجدانه و روحیه دغدغه مند و تلاشگر ایشان، برای ارتقاء کیفیت یادگیری دانش‌آموزان محروم استان، یاد و خاطره‌ی این همکار گرامی را تا ابد زنده نگاه خواهد داشت.

اینجانب این ضایعه تاسف‌بار را به خانواده محترم آن مرحومه و کلیه همکاران و فرهنگیان در آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض می نمایم و از بارگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) را برای آن عزیز سفر کرده و برای کلیه بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار