در قالب توسعه همکاری های گردشگری استان های گلستان و سیستان و بلوچستان؛

مسیر گردشگری «جنگل تا اقیانوس» مصوب شد

زاهدان (پانا)- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از تصویب مسیر گردشگری جنگل تا اقیانوس در قالب توسعه همکاری های گردشگری استان های گلستان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مسیر گردشگری «جنگل تا اقیانوس» مصوب شد

مجتبی میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: توسعه همکاری های گردشگری بین این دو استان موجب شکل گیری فصل جدید از سفر بین این دو منطقه خواهد شد و توسعه محور شرق را از این طریق دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: در این مسیر گردشگری با ایجاد زیرساخت های لازم برای افزایش سفر بعد از بهبود شرایط کرونا در کشور اقدام خواهیم کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان به نقش شرکت های خدمات مسافری و گردشگری گلستان در توسعه این همکاری اشاره کرد و گفت: این شرکت ها که به عنوان واسطه میان متقاضیان سفر و اراده کنندگان خدمات گردشگری عمل می کنند، در ایجاد و یا حتی تغییر بازار و شکل گیری جغرافیای جدید گردشگری نقش بسیاری موثری ایفا می کنند.

میرحسینی ادامه داد: در قالب توسعه همکاری های گردشگری بسته های سفر سیستان و بلوچستان در اختیار شرکت های خدمات مسافری و گردشگری استان گلستان قرار می گیرد تا با سوق دادن مسافران به این منطقه از کشور به توسعه صنعت گردشگری کمک کنند.

وی به افزایش 4 برابری تاسیسات گردشگری در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون 160 تاسیسات گردشگری در این استان وجود دارد که اکثر آنان توسط مردم اداره می شود.

میرحسینی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در توسعه صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان را مهمترین دستاورد خود می دانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار