روایتی از تب و تاب انتخابات شورای دانش آموزی شهر تهران

تهران (پانا)- مدارس شهر تهران این روزها در تب و تاب برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی هستند. دانش آموزان در این روزها و در این خصوص از دغدغده های خود می گویند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
روایتی از تب و تاب انتخابات شورای دانش آموزی شهر تهران
اداره آموزش و پرورش طبق بخشنامه ۳۱۱ / ۵۰۰ بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی را در روز سه شنبه ۶ آبان به صورت مجازی و در بستر اپلیکیشن شاد برگزار می کند.
پیرو این بخشنامه تمامی دانش‌آموزان تایید صلاحیت شده توسط اولیای مدرسه، کاندیدای شورای دانش آموزی شناخته شده اند و می توانند تبلیغات خود را از طریق شبکه های اجتماعی برای معاونت پرورشی ارسال کنند. تبلیغات می تواند به صورت صوتی، عکس، کلیپ و یا پوستر باشد.
درمورد حال و هوای انتخابات شورای دانش آموزی، پانا با تعدادی از دانش آموزان گفتگو کرده است که در ادامه می خوانید.
مبینا هنری یکی از کاندیداهای شورای دانش آموزی از پایه دهم تجربی است. وی در رابطه با هدفش از شرکت در انتخابات شورای دانش آموزی گفت: هدف من از شرکت در شورای دانش آموزی این است که بتوانم با مطالبات بچه‌ها آشنایی بیشتر پیدا کنم و همچنین با اولیای مدرسه در ارتباط باشم تا مشکلات بچه‌ها را حل و در کارهای پرورشی به مدرسه کمک کنم. هنری در رابطه با شعار انتخاباتی خود در این دوره توضیح داد که شعاری را در نظر ندارم ولی امیدوارم که بچه ها به من رای بدهند و من بتوانم در این شرایط جهت بهتر شدن آموزش مجازی در دبیرستان فدک پیشنهادهای بچه ها را با کمک شورا و مدرسه عملی کنم.
وی افزود: رفع مشکلات آموزش های آنلاین از مهم‌ترین اهداف من است و همچنین کمک به برگزاری امتحانات به صورت آنلاین و استاندارد که دانش آموزان دچار استرس و مشکلات فعلی نباشند؛ از دیگر برنامه های من است.
دیگر کاندیدای این دوره فاطمه سادات معتمدی، دانش آموز پایه یازدهم انسانی است و در مورد هدفش از شرکت در انتخابات تصریح کرد: هدف من از اینکه در انتخابات شورای دانش آموزی شرکت کردم این است که کارهای فرهنگی در مقطع سنی ما باید به تدریج انجام شود فعالیت در این زمینه نیز نیازمند داشتن مسئولیتی است تا بتوانیم کارهای تاثیرگذاری در مدرسه انجام دهیم.
در پایان این مصاحبه معتمدی کاندیدای شورای دانش آموزی افزود: یکی از برنامه‌های مهمی که من در نظر دارم این است که جهت آشنایی دانش آموزان یا بیانیه گام دوم انقلاب، مطالب را درقالب بروشور، کلیپ و محصولات فرهنگی دراختیار بچه ها قرار دهم.

*فاطمه محمدی، خبرنگار دانش آموز منطقه۱

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار