دوئل جدید شجاع خلیل‌زاده و پرسپولیس آغاز شد؛ دوران محرومیت نزدیک است؟

تهران (پانا)- با معرفی رسمی شجاع خلیل‌زاده توسط باشگاه الریان، دوران جدیدی از ارتباط او با باشگاه پرسپولیس آغاز خواهد شد که می‌تواند منجر به محرومیت مدافع سابق پرسپولیس شود.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دوئل جدید شجاع خلیل‌زاده و پرسپولیس آغاز شد؛ دوران محرومیت نزدیک است؟

سرانجام چند روز پس از اینکه رسانه‌های قطری تصویر عقد قرارداد شجاع خلیل‌زاده با باشگاه الریان را به عنوان تصویر لو رفته منتشر کردند، این باشگاه قطری به صورت رسمی از عقد قرارداد با مدافع سابق پرسپولیس خبر داد و این بازیکن را خرید جدید خود معرفی کرد.

با رسمی شدن قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الریان، باشگاه پرسپولیس همانطور که چند روز پیش به صورت رسمی این تیم قطری را تهدید کرده بود، شکایت از مدافع سابقش را در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح خواهد کرد و باید در انتظار آغاز دوران جدیدی از ارتباط شجاع با پرسپولیس بود.

باشگاه پرسپولیس معتقد است فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده با این باشگاه غیرقانونی بوده و این بازیکن دلیل موجه برای فسخ قرارداد نداشته است.

اگر شکایت پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه داشته باشد، شجاع خلیل‌زاده 4 تا 6 ماه محروم خواهد شد و باشگاه الریان نیز علاوه بر جریمه نقدی شاهد بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالات خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار